سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مثل برف سفید

ارسال شده توسط N در 89/10/28:: 9:39 صبح
هوای اول صبح عجب سوز سردی داشت.

دستانش‌را در‌جیب‌هایش فرو برد و گردنش‌را در بدنش جمع کرد. هرچه خودش را جمع می‌کرد، احساس می‌کرد گرم‌تر می‌شود.

به آسمان نگاه کرد. تقریبا سرخ شده ادامه مطلب...

یاد کمودور بخیر

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 10:6 صبح

ماه مارس 2010، شرکت کمودور اعلام کرد که کامپیوتر به‌یادماندنی و قدیمی خود را در شکل یک کیبورد عرضه خواهد کرد. این کمودور64جدید فقط یک کیبورد نیست و مجهز به پردازنده اینتل اتم، چیپست گرافیکی اینتل و 2  گیگابایت حافظه رم است و توانایی پخش تصاویر 1080p را دارد.

 

 

 

 

 


ساعت تلفنی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 10:3 صبح

ظاهر یک تلفن قدیمی به‌طور عمد در این ساعت پیشرفته قرار گرفته است، تا آخرین فناوری پیشرفته تلفن‌های هوشمند در یک ساعت مچی جا شود. در این مدل مفهومی تولید شده، هنوز خبری از قیمت یا تاریخ عرضه آن نیست، اما انتقال گوشی به مچ دست برای کسانی که می‌خواهند همیشه در دسترس باشند، گزینه خوبی است.

 


 

 

 

 

 

 


آینده از آن ماوس

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 10:3 صبح

طراحی این ماوس، در مسابقات طراحی Cube ال‌جی 2010 برنده شده است. طراحی این ماوس به‌طور کامل آینده‌نگرانه است و روی نمایشگر OLED خود می‌تواند اطلاعاتی را از کامپیوتر دریافت کرده و نمایش دهد. سنسور داخلی آن نیز درجه حرارت سیستم را مدام اندازه گرفته و نشان می‌دهد و همچنین می‌توان هم به آن سیم متصل کرد و هم بدون سیم از آن استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 


انتقال وجه بیشترین کاربرد بانکداری اینترنتی در کشور

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 9:34 صبح
طبق آمار ارائه شده از سوی شرکت خدمات انفورماتیک در 9 ماهه اول امسال بیشترین کاربرد بانکداری اینترنتی برای مشتریان بانک‌ها مربوط به انتقال وجه به حساب دیگران بوده است.

به گزارش مهر، در 9 ماهه اول سال جاری، حجم تراکنش‌های انتقال وجه به حساب دیگران 63 درصد رشد را نسبت به ماه مشابه سال قبل نشان می‌دهد که در این میان استفاده از اینترنت برای انتقال وجه بین بانکی نیز از روند رو به رشدی برخوردار بوده است. در 9 ماهه اول امسال صرفا یک میلیون و 106 هزار و 501 قبض از طریق اینترنت پرداخت شده است.

امنیت سامانه بانکداری الکترونیک شرکت خدمات انفورماتیک به دلیل تمهیدات اندیشیده شده در آن از جمله استفاده از گذرواژه یک بار مصرف می‌تواند اطمینان خاطر کاربران را در استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی جلب کند و نکته حائز اهمیت این است که در طراحی لایه‌های مختلف سامانه نیز موضوع امنیت با در نظر گرفتن احتمالات موجود در سوء استفاده از اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است.

 ‌این سامانه از قابلیت‌هایی چون امکان انتقال وجه ساتنایی (بین بانکی) و غیر ساتنایی (شعب یک بانک)، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات و تعیین مبلغ چک برخوردار است.


کشف مزاحمت تلفنی در کشور اینترنتی شد

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 9:15 صبح
با افزوده شدن خدمات جدید
با اضافه شدن سرویس کشف مزاحمت تلفنی به مجموعه سرویس‌های اینترنتی شرکت مخابرات، مشترکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی بی‌نیاز شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این خدماتی از جمله دریافت ریز مکالمات مشترکان، درخواست بررسی امکانات تغییر مکان، اصلاح نشانی محل نصب تلفن، درخواست تعویض شماره، درخواست قطع یا وصل تلفن، درخواست برقراری و قطع سرویس‌های ویژه مخابراتی، درخواست اعلام یا عدم اعلام شماره تلفن به 118، بستن یا باز کردن صفر دوم، دریافت رمز 1818، ارائه سرویس ADSL و صدور قبض المثنی به صورت الکترونیکی به مشترکان ارائه می‌شد، اما هم‌اکنون و با اضافه شدن درخواست کشف مزاحم تلفنی به مجموعه خدمات الکترونیک شرکت مخابرات، مشترکان برای استفاده از این امکان نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی نخواهند داشت.

بنا بر این گزارش، مشترکان برای استفاده از خدمات الکترونیک باید نخست در سایت شرکت مخابرات ثبت‌نام کنند و پس از ثبت با مراجعه به یکی از مراکز مخابراتی برای فعال‌سازی شناسه کاربری خود اقدام کنند.


چینیها گوشیهای ایرانی را هم کپی کردند!

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 9:15 صبح
تقلبی جدید در بازار موبایل‌
بازار گوشی تلفن همراه به گفته رئیس هیات‌مدیره شرکت ارتباط همراه اروند گویا بتازگی شاهد ورود گوشی‌های چینی مشابه گوشی‌های تولید شده در داخل کشور است عرضه گسترده این گوشی‌های تقلبی می‌تواند ضرر سنگینی به صنعت داخلی وارد کند.

رئیس هیات مدیره شرکت ارتباط همراه اروند گویا که تولیدکننده گوشی‌های GLX در ایران است در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: طی چند روز اخیر گوشی‌های تقلبی چینی با کیفیت بسیار پایین نسبت به گوشی‌های ایرانی GLX در بازار عرضه شده‌اند.

عبدالرضا مریداوی با بیان این‌که گوشی‌های CLX تنها از لحاظ شکل ظاهری مشابه گوشی‌های ایرانی GLX هستند، اظهار کرد: این گوشی‌ها با قیمت پایین‌تری از گوشی‌های ملی عرضه می‌شوند.

وی با تاکید بر این‌که مارک و برند این گوشی‌ها دقیقا مشابه گوشی‌های GLX کپی شده است، تصریح کرد: این اتفاق پیامدهای بسیار منفی و ناخوشایندی را در بازار و صنعت تولید داخل به همراه خواهد داشت، چراکه مشتریان به دلیل شباهت زیاد این نوع گوشی‌ها با GLX آن را خریداری کرده و پس از مدت کوتاهی متوجه بی‌کیفیتی این گوشی‌ها می‌شوند.

خط تولید انبوه گوشی‌های تمام ایرانی «GLX» حدود 2 سال پیش در کشور راه‌اندازی شده است.


خدمات نوین مسیریابی سامانه 118 روی موبایل

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 9:4 صبح
مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران گفت: با اضافه شدن سرویس درخواست آدرس به 118، مشترکان می‌توانند با اعلام مقصد مورد نظر، نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به آنجا را روی گوشی خود دریافت کنند.

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در آینده نزدیک سرویس مسیریابی 118 اضافه خواهد شد که براساس آن مشترک با تماس با 118 و ارائه آدرس فعلی، آدرس مقصد
مورد نظر را دریافت می‌کند.

وی گفت: برای مثال: مشترک در میدان صادقیه ایستاده است، با موبایل خود با 118 تماس می‌گیرد و آدرس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد را درخواست می‌کند.

آزاد، خاطرنشان کرد: موافقت اجرایی ارائه این سرویس از هیات مدیره شرکت مخابرات اخذ شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این سرویس اواخر سال 90 عملیاتی شود.

مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران درخصوص نحوه ارسال آدرس و وسیله مورد نیاز طرف مشترک برای دریافت این نقشه تاکید کرد: با توجه به این‌که مخابرات در حال حرکت از سوئیچ‌های مداری به سمت NGN است و در سیاست‌گذاری کلان شرکت مخابرات ایران سوئیچ‌هایNGN جایگزین سوئیچ‌های مداری می‌شوند، به این ترتیب مخابرات یک IP به مشترک می‌فروشد که مشترک می‌تواند این IP را روی لپ‌تاپ، تلفن خانگی یا موبایل شارژ کند و دیگر وسیله مورد استفاده تفاوتی نخواهد داشت.

وی گفت: در چنین حالتی بسته به قابلیت‌های وسیله مورد استفاده مشترک، عکس نقشه یا فایل متنی برای وی ارسال می‌شود.


لوکسترینهای لاسوگاس

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/23:: 9:40 صبح

 

این کامپیوتر رومیزی زیبا که طراحی‌اش به طراحی‌های شرکت اپل طعنه می‌زند و رنگ سفیدش یادآور محصولات استیوجابز است، تنها 18.5 میلیمتر ضخامت دارد و عنوان باریک‌ترین کامپیوتر رومیزی دنیا را از آن خود کرده است.

باریک‌ترین ست کامپیوتر دنیا

 

این کامپیوتر رومیزی که با نام تجاری IdeaCenter A320  در دو سری A و B عرضه ادامه مطلب...

لپ تاپها در پنج یا ده سال آینده

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/23:: 9:1 صبح

 نوت بوک

 پیش‌بینی گرایش‌های فن‌آوری آینده همواره دشوار بوده اما این لپ‌تاپ‌های مفهومی که ازسوی سازندگان رایانه و علاقه‌مندان فن‌آوری ارائه شده، معدود نشانه‌هایی از آنچه ممکن است پیش روی باشد، فراهم می‌کند. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >



بازدید امروز: 16 ، بازدید دیروز: 110 ، کل بازدیدها: 560902
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ