سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 11:1 صبح


                       اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت            باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود


با سلامی گرم در این واپسین روزهای زمستانی، خدمت خوانندگان وبازدیدکنندگان  محترم: سالی را با شما عزیزان پشت سر گذاشتیم و با دلگرمی‌های شما امید فردایی را داریم که کمر همت بسته و برای کسب رضایت شما عزیزان تلاشی مجدد نماییم.شاید این آخرین مطلبم باشه.هر بدی،کمی، کاستی بود خلاصه به بزرگی خودتون ببخشید.راسش امسال یه جورایی نتونستم به اون چیزیایی که فکرش رو میکردم برسم باز خواست خدا بود که تونستم مطالبی رو هر چند کم رو آپ کنم.هر چند خودم راضی نیستم.سال خوش وبا برکتی را برایتون آرزومندم.خواهشا موقع تحویل سال به اون احسن الحال توجه بیشتری کنید.برادر کوچک شما :علی

اینم آخرین پستم امیدوارم که مورد قبول واقع گردد

 

بهترین‌ها، برای تمام کاربران
100درصد رایگان
قصد داریم این شماره، ویژه‌تر از همیشه باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم منتخبی از بهترین برنامه‌های رایگان و کاربردی که در انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز، مکینتاش و لینوکس قابل استفاده است، به شما معرفی کنیم. ادامه مطلب...

شیمرهای چینی، سبک و زیبا

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:41 صبح

بالاخره چینی‌ها هم به فناوری روز دست پیدا کردند و به جای کپی کردن از محصولات مشابه، مدل جدیدی با ایده‌های نو خلق کردند. ریزر شیمر، هدفونی بی‌سیم است که علاوه بر سبک و زیبا بودن، دوام زیادی هم دارد. هرچند قیمت 130 دلاری آن در مقایسه با نمونه‌های مدل‌های معروف‌تر خیلی هم ارزان نیست.


قلک دیجیتال

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:40 صبح

امروزه دیگر کمتر کسی را پیدا می‌کنیم که در اتاقش از یک قلک کوزه‌ای استفاده کند. با وجود کارت‌های اعتباری دیگر معنای پول کاغذی در حال از بین رفتن است. این قلک جذاب نیز با استفاده از این ایده، شکاف ورودی کارت اعتباری هم دارد و می‌تواند بخشی از پول موجود کارت را در خود ذخیره کند تا بعدا به حسابتان واریز کند.

 


 

 

 

 

 


طراحی آینده، مانیتور کاملا بیسیم

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:39 صبح

با طراحی جدیدی که فوجیتسو در مانیتورهای خود پیاده کرده است، حداقل از شر دو سیم خلاص خواهیم شد: سیم گرافیک و برق!  این مانیتور انرژی خود را از یک هادی مغناطیسی دریافت می‌کند که به طور خاص روی میز تعبیه شده است و با قرار دادن نمایشگر روی میز، اتصال بی‌سیم برقرار می‌شود.


 

 

 

 

 


امنیت

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:39 صبح

حضور ابزارهای بیومتریک به صورت روزانه در زندگی بیشتر می‌شود و به همین نسبت، امنیت نیز با آن رشد می‌کند. ماوس جدید NEC می‌تواند اثر انگشت شما را تشخیص دهد تا هویتتان را تایید کند تا در صورتی که شخص دیگری از سیستم استفاده می‌کند، اطلاعات شخصی‌تان قفل شده و در اختیار شخص دیگری قرار نگیرد.


 

 

 

 

 

 


تشخیص سرطان در یک ساعت

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:39 صبح

تیم دانشمندان دانشگاه‌های هاروارد و ام‌آی‌تی، اسکنر 200 دلاری جدیدی تولید کرده‌اند که می‌تواند در طول یک ساعت سرطان را تشخیص بدهد. این اسکنر دستی از ذرات مغناطیس برای تشخیص سرطان در سلول‌ها استفاده می‌کند. نتایج این اسکنر دستی را می‌توان از طریق پردازنده یک تلفن همراه پردازش و طی یک ساعت جواب را دریافت کرد.

 


 

 

 

 


شیوه جدید گالریها

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:30 صبح

یک گالری را تصور کنید که همه تابلوهایش سفید هستند، اما اگر با گوشی موبایل خود از همین تابلوها عکس بگیرید، تصاویر را در موبایل خود مشاهده خواهید کرد. زیر بوم‌های این گالری، چند صد لامپ LED مادون قرمز قرار داده شده است که با چشم انسان قابل مشاهده نیست، اما لنزهای دوربین می‌توانند این نورها را دریافت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


راهنمای خرید دوربینهای دیجیتال

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:25 صبح
لحظات خوش تعطیلات نوروزی خود را با بهترین دوربینی که شما می‌توانید با آن کار کنیدثبت کنید . وقتی برای خرید یک دوربین دیجیتالی به بازار می‌روید حتما یکی از کارهای مهمی که انجام می‌دهید مقایسه امکانات و توانایی‌های دوربین‌های مختلف است و وقتی به مقایسه آنها می‌رسید به این فکر می‌کنید که کدام یک از امکانات این دوربین‌های رنگارنگ بیشتر برای شما اهمیت دارد. ادامه مطلب...

تلفنهای همراه سونی با دوربینهای 7/17 مگا پیکسلی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:24 صبح
با آن‌که سونی هیچ تائید رسمی، در مورد حسگر دوربین جدید خود ارائه نداده است، اما شایعات به شدت قوت یافته‌اند که سونی با ساخت یک حسگر (سنسور) جدید CMOS17/7، خود را برای رساندن کیفیت دوربین‌های تلفن همراه به سطح کیفیت دوربین‌های جیبی معمولی point –and-shoot آماده می‌کند.

 

منبع:

 این حسگر قادر است تا با تبدیل مداوم پیکسل‌های متعدد به یک پیکسل تکی، فشرده‌سازی تصاویر (image compression) را تا میزان 75 درصد سریع‌تر سازد. سنسور ضبط تصویر CMOS جدید سرعت پردازشی در حد 8‌/‌34 گیگاهرتز در ثانیه دارد که 5 بار سریع‌تر از نسل پیشین دوربین‌های سونی است. این سرعت اضافی و قابلیت تازه، توانایی تصویربرداری ویدئو با تفکیک‌پذیری کامل  (full resolution) را در 120 فریم بر ثانیه (FPS) و تصویربرداری ثابت پیوسته را به این دوربین می‌بخشد. البته روشن است که بالا بودن مقدار مگاپیکسل تنها عامل برای خلق تصویر بهتر نیست.

http:‌/‌‌/‌gismowatch.com


اولین صفحه نمایش به تمام معنی بیسیم

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:24 صبح
امروزه چرخ فناوری بسیار تندتر از گذشته می‌گردد و به همین خاطر هر روز شاهد ابداعات و اختراعات گوناگونی در زمینه فناوری الکترونیک هستیم. یکی از این ابداعات اولین صفحه نمایش واقعا بیسیم world"s first truly wireless PC display 22?اینچی فوجیتسو (Fujitsu) است.

 

منبع:

این نمونه اولیه صفحه نمایش بیسیم فوجیتسو است با فناوری انتقال انرژی الکتریکی بیسیم (wireless power) که دسترسی برق هوشمند فراگیر یا SUPA نامیده می‌شود. به گفته شرکت توسعه‌دهنده آن انستیتوی آلمانی فران هوفر (Fraunhofer)، با استفاده از این فناوری صفحه نمایش از یک آنتن فرستنده به طریقه القاء مغناطیسی (magneto-induction) جریان کشیده و تصویر نیز می‌تواند با استفاده از فناوری wireless USB به صورت بیسیم تا حداکثر فاصله 10 متری به این نوع صفحه نمایش Park and Play فرستاده شود. اولین مدل‌های آن قرار است با برخورداری از فناوری انتقال برق کامل بیسیم و با نوردهی پس‌زمینه LED تا سال آینده به بازار عرضه شوند. به گفته شرکت‌سازنده، این ابداع فناوری دیگری از فوجیتسو است که به دنبال دیگر فناوری‌های جدید آن رایانه و صفحه نمایش‌های Watt به بازار مصرف عرضه می‌گردد. همچنین هیچ تفاوتی در کیفیت این صفحه نمایش با کیفیت تصویر صفحه نمایش‌های باسیم امروزی وجود ندارد.

http:‌/‌‌/‌engadget.com


   1   2   3   4      >



بازدید امروز: 53 ، بازدید دیروز: 53 ، کل بازدیدها: 557865
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ