سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات نوین مسیریابی سامانه 118 روی موبایل

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 9:4 صبح
مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران گفت: با اضافه شدن سرویس درخواست آدرس به 118، مشترکان می‌توانند با اعلام مقصد مورد نظر، نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به آنجا را روی گوشی خود دریافت کنند.

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اظهار کرد: در آینده نزدیک سرویس مسیریابی 118 اضافه خواهد شد که براساس آن مشترک با تماس با 118 و ارائه آدرس فعلی، آدرس مقصد
مورد نظر را دریافت می‌کند.

وی گفت: برای مثال: مشترک در میدان صادقیه ایستاده است، با موبایل خود با 118 تماس می‌گیرد و آدرس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد را درخواست می‌کند.

آزاد، خاطرنشان کرد: موافقت اجرایی ارائه این سرویس از هیات مدیره شرکت مخابرات اخذ شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این سرویس اواخر سال 90 عملیاتی شود.

مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران درخصوص نحوه ارسال آدرس و وسیله مورد نیاز طرف مشترک برای دریافت این نقشه تاکید کرد: با توجه به این‌که مخابرات در حال حرکت از سوئیچ‌های مداری به سمت NGN است و در سیاست‌گذاری کلان شرکت مخابرات ایران سوئیچ‌هایNGN جایگزین سوئیچ‌های مداری می‌شوند، به این ترتیب مخابرات یک IP به مشترک می‌فروشد که مشترک می‌تواند این IP را روی لپ‌تاپ، تلفن خانگی یا موبایل شارژ کند و دیگر وسیله مورد استفاده تفاوتی نخواهد داشت.

وی گفت: در چنین حالتی بسته به قابلیت‌های وسیله مورد استفاده مشترک، عکس نقشه یا فایل متنی برای وی ارسال می‌شود.





بازدید امروز: 38 ، بازدید دیروز: 102 ، کل بازدیدها: 563026
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ