سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عزاداران علی اصغر

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 4:12 عصر
الهی من فداتون بشم خسته شدی فکر نکنمبووووس ،داری غصه علی اصغر رو می خوری یا غصه آقا اباعبدالله الحسین رو،گریه‌آور چجوری میخاد به رباب بگه گلشو پرپر کردن نامردادلم شکست

آگاهی امام حسین از جزئیات شهادتش

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 4:11 عصر

 

آقا مجتبی تهرانی 

همانطور که قبلا خدمت شما عزیزان عرض کردیم جناب آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی هر سال دهه عاشورا سخنرانی هایی از ابعاد مختلف واقعه عظیم کربلا ایراد می فرمایند و به بیان جزئیاتی که کمتر به آن ها پرداخته شده است می پردازند و ما هم گوشه ای از بیانات مبین ایشان را خدمت شما عزیزان عرضه میداریم به امید هر چه دقیق تر شدن و پی بردن به عمق آن حماسه بی نظیر عشق و آزادگی در مطالب گذشته گفتیم که بعضی ها در صدد هستند که شبهاتی را به قیام امام حسین علیه السلام وارد آورند و حرکت حضرت را

ادامه مطلب...

قصه فراماسونری در "قلب یخی"

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 4:9 عصر

 چندی پیش مطلبی پیرامون سریال قلب یخی را  مشاهده کردید. در آن مقاله به این موضوع اشاره شد که مجموعه قلب یخی اولین سریال ایرانی با نمایش خانگی است که وارد بازار فروش شده است. این سریال با هنرنمایی جمعی از چهره های سرشناس سینما ساخته شده و موضوعات تازه ای را مطرح می کند.

قلب یخی

اما ایده ساخت این مجموعه از کجا آمد؟

این سوالی است که شاید پاسخ آن برای مخاطبان قلب یخی جالب باشد. جواب این سوال به شش سال قبل مربوط می شود. آن زمان محمد حسین لطیفی قصد ساخت سریالی به اسم «بار دیگر مادرم» را داشته است که ایده قلب یخی به ذهن حامد عنقا (فیلمنامه نویس سریال «نردبان آسمان» که لطیفی آن را ساخته و رمضان پارسال آن را دیدیم) می‌رسد. اما به دلایلی همچون پیچیدگی داستان و هزینه بردار بودن، این ایده به اجرا در نمی آید تا این که تصویر دنیای هنر به لطیفی پیشنهاد ساخت اولین سریال خصوصی در شبکه پخش خانگی را می‌دهد.

ادامه مطلب...

مهندسی من در دست کیست؟

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 4:5 عصر

 در رابطه با جهانی شدن،مدرنیته و فناوری پیچیده ارتباطات، سخن بسیار است. همه ما ممکن است تا حدودی نسبت به این مباحث آشنایی داشته باشیم. اما به واقع دقیقا نمی دانیم که در برابر چنین پدیده های نوظهوری چه باید کرد؟آیا ما مجبور به پذیرش محض هستیم و یا اینکه می توانیم در برابر برخی از این جریانات بایستیم و تنها فردی منفعل و تاثیر پذیر نباشیم؟...به راستی برای واکسینه شدن در برابر این جریانات چه می توان کرد؟

     ادامه مطلب...

مختارنامه، روایتی متفاوت از واقعه ای جانگداز

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 4:0 عصر

فریبرز عرب نیا

 

 مجموعه های تلویزیونی دینی در 30 سال گذشته همواره از جایگاه خاصی نزد مدیران سیمای جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده که اغلب آنها از جمله سریال "امام علی (ع)" مورد توجه گسترده مخاطبان قرار گرفته است. 

  

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، "مختارنامه" تازه ترین نمونه از دسته آثار تلویزیونی است که تا این مرحله از نمایش، با موفقیت عمومی روبه رو شده و توانسته مخاطب عام و خاص را راضی کند.

در ادامه مطالب نظر خوانندگان رو هم بخونید ادامه مطلب...

دوستی به نام...

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 3:57 عصر

 

برزخ

آثار نماز در عالم قبر زمانى که حیات آدمى در این دنیا خاتمه یابد و صفحه زندگى مادى او بسته گردد وارد عالمى بسیار تنگ و تاریک مى‌شود که نه نورى است و نه مونسى، نه همدهى و نه کمک کارى.

او در آنجا تنهاى تنهاست. اطراف او را تاریکى محض فراگرفته و وحشت قبر سراسر وجودش را پوشانده است.

تمام خواستهاش این است که کسى براى او چراغى روشن نماید و یا او را دلجویى داده تا مقدارى از ترس و وحشتش کاسته گردد هیچ فریادرسى براى او نیست مگر اعمال نیکى که در دنیا انجام داده است و

 نماز یکى از بهترین دوستانى است که در آن لحظات حساس و وحشت انگیز به فریادش مى‌رسد. رفیق تنهایى او شده و نورى در تاریکى قبرش ایجاد مى‌کند.

 پیامبر (صلى الله علیه وآله وسلم) فرمودند:

انَّ الصلاةَ تأتى الى المیت فى قبره بصورة شخص انور اللّون یونسه فى قبره ویدفع عنه اهوال البرزخ.

نماز به هیبت فردی نورانی به سراغ میت در قبرش می‌آید و همدم وی در آنجا شده و هراسهای برزخ را از او دور می کند

نماز

 


آموندسن قطب جنوب را فتح کرد

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 9:19 صبح
99 سال پیش در روز 14 دسامبر سال 1911 میلادی روئالد آموندسن ، کاشف و ماجراجوی نروژی نخستین انسانی بود که موفق شد خود را به مرکز قطب جنوب برساند.او با این اقدام جسورانه نامش را در تاریخ جاودان کرد.

این کاشف مصمم در سال 1903 تا 1905 توانسته بود با کشتی از گذرگاه شمال غرب میان اقیانوس اطلس و آلاسکا عبور کند.

   ادامه مطلب...

چن تا عکس از دور و بر دنیا

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 9:18 صبح

یک شهرک نشین اسرائیلی در جاده ای در روستای ادامه مطلب...

فنلاند برترین کشور دورکاری استTeleworkیاTelecommute

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 9:9 صبح
انواع و الزامات دورکاری در دنیا
: «دورکاری» نوعی شیوه کار است که به شاغل اجازه می دهد بدون نیاز به حضور در اداره تکالیف و وظایف حرفه ای خود را به دور از بروکراسی های سنتی با انعطاف پذیری بیشتری انجام دهد که یکی از اصول توسعه آن فناوری اطلاعات است. ادامه مطلب...

ارسال هزینه کارکرد تلفن ثابت از طریق پیامک تلفن ثابت

ارسال شده توسط N در 89/9/23:: 9:5 صبح

هزینه کارکرد تلفن ثابت از آذرماه سال جاری برای آن دسته از مشترکانی که پیامک تلفن ثابت خود را فعال و راه‌اندازی کرده‌اند به‌صورت پیامک ارسال می‌شود.روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد مشترکان استان تهران برای راه‌اندازی پیامک تلفن ثابت نیاز به ثبت‌نام و پرداخت وجه اولیه ندارند و تنها با خرید گوشی‌هایی که قابلیت ارسال پیامک را دارا هستند، می‌توانند از این سرویس بهره‌مند شوند.
تعرفه ارسال پیامک تلفن ثابت به تلفن ثابت (شهری) یک پالس، تلفن ثابت به ثابت (بین شهری) دو پالس، تلفن همراه با تلفن ثابت (شهری و بین شهری) متن فارسی دو پالس و انگلیسی 5 پالس، تلفن ثابت به همراه (شهری و بین شهری) دو پالس و هزینه هر پالس 7/44 ریال محاسبه می‌شود.
لازم به ذکر است مشترکان استان تهران برای کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه فعال‌سازی ارسال پیامک تلفن ثابت می‌توانند به سایت شرکت مخابرات استان تهران www.tct.ir مراجعه کنند.


   1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 81 ، بازدید دیروز: 135 ، کل بازدیدها: 559625
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ