سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتقال وجه بیشترین کاربرد بانکداری اینترنتی در کشور

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/27:: 9:34 صبح
طبق آمار ارائه شده از سوی شرکت خدمات انفورماتیک در 9 ماهه اول امسال بیشترین کاربرد بانکداری اینترنتی برای مشتریان بانک‌ها مربوط به انتقال وجه به حساب دیگران بوده است.

به گزارش مهر، در 9 ماهه اول سال جاری، حجم تراکنش‌های انتقال وجه به حساب دیگران 63 درصد رشد را نسبت به ماه مشابه سال قبل نشان می‌دهد که در این میان استفاده از اینترنت برای انتقال وجه بین بانکی نیز از روند رو به رشدی برخوردار بوده است. در 9 ماهه اول امسال صرفا یک میلیون و 106 هزار و 501 قبض از طریق اینترنت پرداخت شده است.

امنیت سامانه بانکداری الکترونیک شرکت خدمات انفورماتیک به دلیل تمهیدات اندیشیده شده در آن از جمله استفاده از گذرواژه یک بار مصرف می‌تواند اطمینان خاطر کاربران را در استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی جلب کند و نکته حائز اهمیت این است که در طراحی لایه‌های مختلف سامانه نیز موضوع امنیت با در نظر گرفتن احتمالات موجود در سوء استفاده از اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است.

 ‌این سامانه از قابلیت‌هایی چون امکان انتقال وجه ساتنایی (بین بانکی) و غیر ساتنایی (شعب یک بانک)، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات و تعیین مبلغ چک برخوردار است.





بازدید امروز: 38 ، بازدید دیروز: 102 ، کل بازدیدها: 563026
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ