سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تایپ در یک ساعت

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:44 صبح
روش‌های زیادی برای آموزش تایپ وجود دارند که برای هریک از این روش‌ها نیز نرم‌افزارهای مختلفی طراحی شده است.

نرم‌افزار کاربردی و زیبای VerseQ نیز یکی از این نرم‌افزارهاست. این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا در عرض یک ساعت آموزش، اولین نامه به دوستتان را بدون نگاه کردن به صفحه کلید تایپ کنید. همچنین پس از 5 تا 15 ساعت آموزش شما قادر خواهید بود 40 تا 80 کلمه را در دقیقه تایپ کنید.به گفته سازندگان این برنامه، هر کاربری تنها در عرض یک ساعت استفاده از این برنامه نتیجه آن را مشاهده می‌کند و در مدت زمان کوتاهی قادر خواهد بود تا همچون یک تایپیست حرفه‌ای مشغول به تایپ شود.برای دانلود نسخه کامل این نرم‌افزار با محدودیت استفاده به مدت 7 روز می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.verseq.com/files/VerseQ.zip

همچنین پوسته‌های اضافه و دیگر فایل‌های الحاقی نرم‌افزار نیز از لینک زیر قابل دریافت است:

http://www.verseq.com/download


برنامه App Store

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:44 صبح
دوست دارید همه نوع اطلاعات اعم از متن، اسناد، تصاویر، ویدئوها و موزیک‌های خود را یک جا و کنار یکدیگر مدیریت کنید؟ نرم‌افزار Together به شما امکان می‌دهد تا با کشیدن و رها کردن هر نوع فایل، آنها را یکجا جمع‌آوری کرده، تگ‌گذاری کنید و به مدیریت آنها بپردازید.

با استفاده از این برنامه براحتی می‌توانید فایل‌های مورد نیاز خود را برای استفاده‌های مجدد جستجو کنید و همچنین پیش نمایشی از آنها را در محیط Together مشاهده کنید. تگ‌گذاری اطلاعات، رنگ‌بندی آنها، ذخیره‌سازی آنها در پوشه‌های مختلف و گروه‌بندی پوشه‌ها برخی از قابلیت‌های موجود در این نرم‌افزار است.

برای دانلود نسخه 15 روزه این نرم‌افزار با حجم 3‌/‌7 مگابایت می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://reinventedsoftware.com/together/downloads/Together.dmg


گوشیهای جدید ابرگوشیهای امروزی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:42 صبح
باید اعتراف کنیم در مقابل این همه گوشی جدید (بهتر است بگوییم ابرگوشی، چون دیگر بحث از مدل‌های گوشی‌های معمولی خارج شده) که از طرف شرکت‌های بزرگ ارائه شده کم آوردیم و انگشت به دهان مانده‌ایم. LG Optimus 3D P920 گوشی با صفحه نمایش سه‌بعدی که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره خواهد کرد. سخت‌افزار این گوشی نیز فوق‌العاده است، به طوری که از یک پردازنده 2هسته بهره برده و دوربین این گوشی نیز قادر است تا به صورت دوبعدی و سه‌بعدی با بهترین کیفیت ممکن فیلمبرداری کند. همچنین خود گوشی دارای حافظه داخلی 8 گیگابایتی است که شما قادرید تا 32 گیگابایت دیگر توسط مموری استیک‌ها به آن بیفزایید. سیستم‌عامل آن را هم که می‌توانید حدس بزنید. آندروید، سیستم‌عاملی که بازار را قبضه کرده و کمتر گوشی با سیستم‌عامل غیر از این تولید می‌شود و آینده درخشانی برای آن پیش‌بینی می‌شود. Samsung I9100 Galaxy S II می‌رسد. خانواده گالاکسی را که می‌شناسید. سامسونگ هم و غم خود را روی این خانواده گذاشته و ماهانه چندین مدل به آن می‌افزاید. گوشی فوق با پردازنده 2 هسته تولید شده است که امروزه و کم‌کم دارد به یک امر عادی در ساخت گوشی‌های امروزی بدل شده است. در 2 مدل 16 و 32گیگابایتی عرضه می‌شود که می‌توانید تا 32گیگ دیگر به آن بیفزایید. دوربین آن 8مگاپیکسلی است که می‌توانید به آخرین کیفیت یعنی 1080P فیلمبرداری کند.600MHz است که در مقابل 2 گوشی معرفی شده اول، هیچ هستند. دوربین‌ها هم به همین شکل است و بیشتر آنها 5 مگاپیکسلی هستند. 512 مقدار رم داخلی است که در اکثر آنها مشترک است که می‌توانید تا 32 گیگ دیگر بر آنها بیفزایید و در آخر آندروید! فقط آندروید سیستم‌عامل تمامی‌این گوشی‌هاست.

حالا نوبت به گوشی

صبر کنید، هنوز تمام نشده است! شرکتی که این هفته به معنای واقعی سنگ تمام گذاشت HTC بود که با معرفی 5 مدل جدید از گوشی‌های خود، علاقه‌مندان را حسابی غافلگیر کرد. مدل‌های فوق HTC Incredible S, HTC Salsa, HTC ChaCha, HTC Desire S و HTC Wildfire S بودند. اکثر پردازنده‌های این گوشی‌ها

به طور خلاصه این‌طور که از معرفی این هفته گوشی‌ها بر می‌آید، این است که شرکت Htc مخاطبان با بوجه متوسط و معمولی را نشانه گرفته‌است. گوشی‌هایی که معرفی کرده اکثرا معمولی و با سخت‌افزار متوسط و رو به پایین است که این شاید زیاد قابل قبول نباشد، اما در جذب اکثریت به سمت گوشی‌ها و شرکت فوق تاثیرگذارست.


<      1   2   3   4      



بازدید امروز: 68 ، بازدید دیروز: 88 ، کل بازدیدها: 559700
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ