سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اضافه کردن متن دلخواه درکنار ساعت ویندوز

ارسال شده توسط N در 89/12/12:: 9:29 صبح

شما با این روش می تونید یه متن یا کلمه به دلخواه خودتون در کنار ساعت ویندوزتون داشته باشید. برای اینکه این کار رو کنید و متنی در کنار ساعت ویندوزتون داشته باشید، کار های زیر رو به ترتیب انجام بدید.
1- در دیسکتاپ کامپیوترتان روی Start کلیک کرده و گزینه ی Run رو انتخاب کنید .
2- در کادر درون پنجره ی Run دستور Regedit رو تایپ کنید و اینتر بزنید. 
 3- به آدرس زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USER > Control Panel > International

4- در سمت راست پنجره به دنبال فایلی با نام S1159  و از نوع String بگردید ( اگر نبود خودتان ایجاد کنید) و آن را اجرا کنید و در کادر درون آن متن دلخواه خود را بنویسید. متنی که در این کادر می نویسید قبل از ظهر نمایش داده می شود .
5- فایل دیگری  با نام S2359 ایجاد کرده ( اگر وجود نداشت) و متن دلخواه دیگری را در آن وارد کنید. متنی که در این کادر وارد می کنید بعد از ظهرها نمایش داده می شود.


ترفندهای سخت افزاری برای برداشتن رمز BIOS

ارسال شده توسط N در 89/12/12:: 9:23 صبح
استفاده از   Jumper ها
بر روی تمام مادربردها یک Jumper است که از آن برای پاک کردن CMOS میتوانید استفاده کنید.کنار این jumper معمولا عبارت Clr CMOS دیده میشود.

تنها کاری که شما میکنید این است که jumper را از پایه 1و2 درآورده و به پایه 3و4 نصب کنید و دوباره به حالت اول برگردانید. شما به همین سادگی میتوانید رمز عبور را پاک کنید.


در آوردن باتری
میتوانید باتری دستگاهتان را که روی مادربرد است درآورده و دوباره جا بیاندازید در این حالت تمام اطلاعات CMOS به حالت پیش فرض برمیگردد. ولی توجه داشته باشید که جا انداختن باتری کمی مشکل است.


عوض کردن آی سی ( Cheap CMOS )
اگر هیچ یک از روشهای الا جواب نداد میتوانید آی سی CMOS را با یک آی سی از همان نوع عوض کنید یا از نوع برنامه ریزی کنید اینکار ابزار مخصوصی دارد و شرکتهای تعمیر کامپیوتر برای شما اینکار را خواهند کرد .


توجه: برای پیدا کردن آی سی CMOS میتوانید به دفترچه مادربرد خود مراجعه کنید.
در این روشها علاوه بر اینکه رمز عبور را پاک میکنید سایر اطلاعات نیز به حالت اولیه برمیگرد ولی نگران نباشید مشکلی نیست و شما میتوانید دوباره مشخصات کامپیوتر خود را در Setup وارد کنید.


مثل نی قلیان

ارسال شده توسط N در 89/12/12:: 9:11 صبح
جام جم آنلاین: عجب دوره و زمانه‌ای شده، آدم می‌ماند که مردم از بی‌دردی دنبال درد و درمان می‌گردند یا این‌که اصلا نوع دردها تغییر کرده است؟! به نظر ما که همان دردها و دغدغه‌های قدیمی بهتر و عقلانی‌تر بود؛ درد دل بود، درد سر بود، سرماخوردگی و درنهایت یک تصادف کوچک و شکستگی و خوابیدن 2هفته‌ای در رختخواب.

اصلا کی و کجا فکر ما به این سمت می‌رفت که چاقی هم یک درد جانکاه است و باید برای آن فکری کرد و به دنبال درمانی گشت. شاید تنها چیزهایی که آن‌ روزها نمی‌شنیدیم همین بحث همه‌گیر رژیم و چی خوردن و چی نخوردن و دکتر رفتن بود. ادامه مطلب...

تشکر

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 12:8 عصر

  ممنون از همگی شرمنده که نمیتونم به همه تون پاسخ بدم . ولی اینجا از همه دوستان  و بازدیدکنندگان عزیز و محترم ممنونم.چه اونایی که نظر میدن و چه اونایی که حس نظر دادن رو ندارن .بهر حال از همه تشکر میکنم لطف دوستان برای ما ثابت شده است،دوست مهربونی که نظر داده بودید ممنون .

موفق وپایدار باشید،در پناه حق
فدای خاک پاک مردم ایران زمینم.


مکبوک ایر با سندی بریج میآید

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:55 صبح

با خبر شدیم که لپ‌تاپ‌های جدید مک‌بوک ایر اپل طی چند ماه آینده با پردازنده‌های سندی بریج اینتل به بازار می‌آیند. از ویژگی‌های پردازنده‌های سندی بریج، قرار دادن GPU در پردازنده اصلی سیستم است که میزان مصرف باتری را کاهش می‌دهد.


شارژر هیدروژنی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:54 صبح

شارژر PowerTrekk انرژی خود را از یک سلول سوخت هیدروژنی دریافت کرده و می‌تواند با یک اتصال یو اس بی، گوشی را شارژ کند. این شارژر دود ندارد و تنها آب تولید می‌کند. بنابراین داخل ماشین هم می‌شود از آن استفاده کرد و با گاز مسموم نشد.

 

 

 

 

 

 


هیتاچی روی آیفون4 را کم کرد

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:54 صبح

برای اطلاع کسانی که فکر می‌کنند نمایشگر رتینای آیفون‌4 با رزولوشن 960 در 640، بهترین نمایشگر حال حاضر دنیا است باید بگوییم که هیتاچی در گوشی‌های موبایل جدید خود، از نمایشگری 5/4اینچی استفاده کرده است که رزولوشن آن 1280 در 720 پیکسل و کنتراست آن 1100:1 است. هیتاچی اعلام کرده است که این نمایشگر از ماه اکتبر سال جاری میلادی وارد خط تولید خواهد شد.

 

 

 

 

 

 


دوربین 25 مگاپیکسلی موبایل

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:53 صبح

شرکت پلیکان ایمیجینگ، تولیدکننده لنزهای دوربین، اعلام کرده است دوربینی برای موبایل طراحی کرده است که از 25 میکرودوربین تشکیل شده و نه تنها می‌تواند عکس بگیرد، بلکه برای تصاویر HDR و همچنین تصاویر 3بعدی نیز کارایی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 


اورکلاک مغز میسر شد

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:52 صبح

 شایعه‌ای بود که اگر کسی خیلی مغزش کار بکند، حتما صاعقه به سرش زده است. محققان استرالیایی با استفاده از همین شایعه، کلاهی ساخته‌اند که به آن کلاه اندیشه می‌گویند و می‌توانند قدرت محاسبات مغز را چند برابر کنند.  پروفسور‌ آلن اسنایدر از دانشگاه سیدنی نزدیک به 10 سال است روی این پروژه مشغول کار است و معتقد است با بسر گذاشتن این کلاه، میزان عملکرد مغز فرد می‌تواند تا چند برابر افزایش یابد.


 

 

 

 

 

 


گسترش ویندوز موبایل

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/9:: 11:45 صبح
مایکروسافت قصد دارد بستر موبایلی خود را بازتر کند تا سیستم عامل تولیدی خود را روی دیگر پردازنده‌ها از جمله پردازنده‌های تولیدی شرکت Qualcomm نیز نصب کند.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >



بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 40 ، کل بازدیدها: 559198
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ