سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی با بعضی آدمها مثل

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/27:: 2:17 عصر

+دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای کیسه ایست هول هولکی و دم دستی.
این دوستی ها برای رفع تکلیف خوبند اما خستگی ات را رفع نمی کنند.
این چای خوردنها دل آدم را باز نمی کند خاطره نمی شود فقط از سر اجبار می خوریشان که چای خورده باشی به بعدش هم فکر نمی کنی...
+دوستی با بعضی آدمها مثل خوردن چای خارجی است.پر از رنگ و بو .
این دوستها جان می دهد برای مهمان بازی ، برای جوکهای خنده دار تعریف کردن و برای فرستادن اس ام اس صد تا یک غاز.
برای خاطره های دم دستی.
اولش هم حس خوبی به تو می دهند.
این چای زود دم خارجی را می ریزی در فنجان بزرگ ؛می نشینی با شکلات فندقی می خوری و فکر می کنی خوشبحال ترین آدم روی زمینی.
فقط نمی دانی چرا باقی چای که مانده در فنجان بعد از یکی دوساعت می شود رنگ قیر یک مایع سیاه و بد بو که چنان به دیواره فنجان رنگ می دهد که انگار در آن مرکب چین ریخته بودی نه چای...!!!
+ دوستی با بعضی آدمها مثل نوشیدن چای سر گل لاهیجان است.باید نرم دم بکشد.باید انتظارش را بکشی.
باید برای عطر و رنگش منتظر بمانی باید صبر کنی آرام باشی و مقدماتش را
فراهم کنی
باید آن را بریزی در یک استکان کوچک کمر باریک خوب نگاهش کنی ، عطر ملایمش را احساس کنی و آهسته جرعه جرعه بنوشی اش و زندگی کنی ...


انشاء یک کودک دبستانی با موضوع ازدواج:

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/27:: 2:13 عصر

   هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم. تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است. حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند. در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم. از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.

      در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است ! اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد . من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.

  مهریه وشیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند.همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی دایی  با پدر خانومش حرفش بشود. دایی می گفت پدر خانومش چتر باز بود.خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند!

    اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی هم خانه دار نبود و دایی مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. می گفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید . ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست. از آن موقه خاله با من قهر است. قهر بهتر از دعواست.  آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری می کند بعد خانومش می رود دادگاه شکایت می کند بعد می آیند دایی را می برند زندان! البته زندان آدم را مرد می کند. عزدواج هم آدم را مرد می کند، اما آدم با عزدواج مرد بشود خیلی بهتر است!

 این بود انشای من.

 


6 چیز در 6 جا ، جستجو در 6 جای دیگر

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/27:: 12:15 عصر

خداوند متعال فرمود:

من 6 چیز را در 6 جا قرار دادم، مردم آن را در 6 جای دیگر جستجو می کنند:

1- من علم را در گرسنگی قرار دادم ، مردم آن را در سیری می جویند.

2-من عزت را در نماز شب قرار دادم، مردم آن را در دستگاه سلاطین می جویند.

3-من ثروت را در قناعت قرار دادم، مردم آن را در کثرت مال دنبال می کنند.

4-من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ، ولی مردم آن را در قیل و قال می جویند

5- من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم،ولی مردم در تکبر دنیا طلب می کنند.

6-من راحتی را در بهشت قرار دادم ،مردم آن را در دنیا طلب می کنند.


شکار لحظه های ناب

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/27:: 10:28 صبح

کیفی که آن سوی دیوارها را هم میبیند

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/26:: 12:40 عصر

در کیف خود چه دارید؟ مداد، خودکار؟ لپ‌تاپ؟ هر چقدر هم که کیف خود را مجهز کنید، باز به این کوله‌پشتی نخواهید رسید. در این کوله‌پشتی یک رادار وجود دارد که می‌تواند حتی درون دیوارها را هم ببیند و یک نقشه سه‌بعدی از اتاق مجاور عرضه کند و تصاویر را به گوشی موبایل بفرستد!


نمایشگرهای تاشو

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/26:: 12:39 عصر

نیلز فان هوف، نخستین کسی است که به فکر ایجاد لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگرهای تاشو افتاده و اولین مدل نمونه این لپ‌تاپ را با عنوان FENO ساخته است.


 

 

 

 

 


مبدل آیپد به نتبوک

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/26:: 12:39 عصر

مهم نیست که چقدر طرفدار تبلت‌ها هستید و چقدر از نت‌بوک بدتان می‌آید، در هر دو حال باید قبول کرد که تایپ روی نت‌بوک‌ها بسیار ساده‌تر از تایپ روی آیپد است. بنابراین ازiTab که یک کیبورد/کیف بلوتوث است، برای تبدیل آیپد به یک نت‌بوک جمع و جور استفاده می‌کنند.


 

 

 

 

 

 

 


ماهوارهای به اندازه کف دست

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/26:: 12:38 عصر

این تراشه‌های کوچک، نسل بعدی پردازنده‌ها نیستند، بلکه قرار است در سفر بعدی شاتل به فضا، به دیواره ایستگاه فضایی متصل شوند. دانشمندان می‌خواهند بدانند یک ماهواره تا چه حد می‌تواند کوچک، اما مفید باشد.


 

 

 

 


موتزارت قرن بیست و یکم

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/26:: 12:38 عصر

پیانوهای مدرن از قرن 18 تا امروز وجود داشته و بر موسیقی حکمرانی کرده است، شاید این ساز جای خودش را به یک ساز اثر فناوری یعنی Airpiano بدهد که کیبوردی بدون دکمه است و از 8 حسگر تشخیص فاصله استفاده می‌کند تا آواهای ملودیک را تولید کند.


 

 

 

 


لنز جداشدنی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/26:: 12:37 عصر

 

تصاویر گرفته شده با دوربین موبایل، هر قدر هم که مگاپیکسل بالایی داشته باشند، یک مشکل دارند و آن هم نبود یک لنز خوب است. این لنز DSLR که می‌تواند به آیفون متصل شود، بهترین تصاویر را به سنسور این گوشی منتقل می‌کند. این لنز که کاملا جداشدنی است، حتی هنگام گرفتن عکس هم الزامی ‌به چسبیدن به گوشی ندارد و به عنوان یک وسیله مستقل عمل می‌کند.

 


 

 

 

 

 


   1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 19 ، بازدید دیروز: 195 ، کل بازدیدها: 559976
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ