سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تازه های دنیای دیجیتال هارد امنیتی توشیبا

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 9:14 صبح

گول ظاهر این هارد دیسک 5/2 اینچی توشیبا را نخورید، چرا که این دستگاه می‌تواند تحت شرایط خاصی از خود واکنش نشان داده و داده‌های خود را رمزبندی یا حتی پاک کند. طبق اعلام توشیبا، این هارددیسک وقتی از یک سیستم به سیستم دیگر منتقل می‌شود، اطلاعات خود را پاک می‌کند، به این ترتیب اطلاعات شما همواره از دستبرد در امان خواهد بود.

 


 

 

 

 

 

 


تازه های دنیای دیجیتال صفحه لمسی در همه جا

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 9:13 صبح

Light Touch Projector نام دستگاهی است که می‌تواند هر صفحه‌ای را به یک نمایشگر 1/10 اینچی تبدیل کند. این دستگاه از فناوری پروجکشن هالوگرافیک استفاده می‌کند و قادر است تصویری با رزولوشن 800 در 480 پیکسل ایجاد کند. سنسورهای اینفرارد آن نیز برای تشخیص حرکت به کار می‌روند.


 

 

 

 

 

 

 

 


ویندوز XP به ویندوز 7 ارتقا پیدا نمیکند!

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 9:10 صبح
ارتقای ویندوزهای قدیمی به ویندوز 7 (Upgrading older versions of windows to windows7)
پیش از پرداختن به موضوع Upgrade یا ارتقای ویندوزهای پیشین به ویندوز 7، بهتر است به Clean Installation بپردازیم.

همان‌طور که پیش از این نیز مطرح شد، علاوه بر نصب ویندوز 7 از طریق Bootable Media، می‌توانید مراحل نصب  ادامه مطلب...

به چشمانتان اعتماد نکنید!

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 9:8 صبح
با وجود نرم‌افزارهایی همچون Ultima Steganography دیگر به چشمانتان هم نمی‌توانید اعتماد کنید، چرا که به کمک این نرم‌افزار می‌توانید هزاران نوع فایل و اطلاعات مختلف را در دل تصاویر معمولی پنهان کنید! اگر قصد دارید اطلاعات مهم خود اعم از رمز حساب‌های بانکی، اطلاعات ورود به ایمیل و کارت‌های اعتباری و... را از دید کاربران معمولی و حتی هکرها مخفی کنید، بهترین روش پنهان کردن آنها در تصاویرتان است.

نرم‌افزار قدرتمند و ساده Ultima Steganography شما را قادر می‌سازد تا با ترکیب یک تصویر و مجموعه اطلاعاتی که قصد مخفی‌کردن آنها را دارید، براحتی اطلاعات خود را در دل تصویر انتخاب شده قرار دهید.

به این ترتیب تصویر موردنظر شما پس از ترکیب با اطلاعات‌تان همچون گذشته قابل مشاهده است و هیچ‌یک از کاربران به وجود اطلاعات محرمانه شما در این تصویر شک نخواهد کرد!

شایان توجه است که استخراج اطلاعات ذخیره‌شده در دل تصاویر نیز به کمک همین برنامه امکان‌پذیر است.

http://enplase.com/pages/DownloadProduct/ProductName-US.html


App Storeذخیره کن، بعدا ببین!

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 9:7 صبح
پ
وقتی در اینترنت مشغول گشت و گذار هستید ممکن است خیلی اتفاقی به سایت‌هایی برخورد کنید که مدت‌ها دنبال آنها بوده‌اید، اما به کمک موتورهای جستجو هم نتوانسته‌اید آنها را پیدا کنید. یا ممکن است بخواهید سایتی را که در حال مشاهده آن هستید در فهرست سایت‌های مورد علاقه خود ذخیره کنید تا روزهای بعد هم به آن سر بزنید.

 برای انجام این کار روش‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد که در این میان نرم‌افزار Quiet Read راهکار بسیار ساده و سریعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این نرم‌افزار شما می‌توانید لینک‌های مورد علاقه خود را براحتی با عملیات کشیدن و رها کردن به فهرست سایت‌های مورد علاقه‌تان اضافه کنید.

http://www.bambooapps.com/appcasts/Quiet20%Read.zip

همچنین مشاهده لینک‌های ذخیره‌شده و انجام کارهای مختلفی همچون بازکردن، ویرایش، حذف، بازکردن و حذف، کوتاه کردن آدرس و... تنها با یک کلیک روی آیکون نرم‌افزار در نوار منوی مرورگر، امکان‌پذیر است. نسخه لایت این نرم‌افزار با مجوز استفاده رایگان از لینک زیر قابل دانلود است:


افزایش بازدهی سیستم با آزادسازی حافظه رم

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 9:4 صبح
بسیاری از متخصصان و فعالان حوزه سخت‌افزار رایانه بر این اعتقادند که میزان سرعت رایانه و عملکرد بهینه سیستم‌عامل، نسبت بسیار نزدیکی با حافظه رم سیستم دارد. به طوری که وقتی از آنها درباره خرید یک دستگاه رایانه جدید مشاوره می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنند به جای تهیه بهترین پردازشگر مرکزی (CPU) موجود در بازار، یک پردازشگر مناسب تهیه کنید، اما حافظه رم رایانه را افزایش دهید. ادامه مطلب...

ضبط مخفیانه موقعیت در آیفونهای 3G

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 8:57 صبح

پژوهشگران هفته گذشته اعلام کردند فایل‌هایی در آیفون وجود دارد که موقعیت کاربر را بدون آن که از صاحب دستگاه اجازه بگیرد، رهگیری و در دستگاه ضبط می‌کند. هنوز مشخص نیست این داده‌ها برای چه استفاده می‌شوند و چرا اپل حدود یک سال است که این اطلاعات را روی دستگاه‌هایی که به آنتن‌های 3G متصل هستند، ذخیره می‌کند.

به‌گزارشCNET ، پیت واردن، نویسنده و آلاسدیر آلن، پژوهشگر ارشد اخترفیزیک در دانشگاه اگزتر، این فایل گزارش را کشف کرده‌ و ابزاری برای آن نوشته‌اند که کاربران با کمک آن می‌توانند آن اطلاعات را به تصویر بکشند. این دو اعلام کرده‌اند که هیچ شاهدی مبنی بر انتقال این اطلاعات به اپل یا شخص دیگری وجود ندارد. با این حال، این که داده مورد نظر رمزبندی نشده است، نشان می‌دهد هر کس که به گوشی یا رایانه حامل بک‌آپ‌های آیفون دسترسی داشته باشد، می‌تواند اطلاعاتی ازجمله محل عبور و مرور روزمره و... کاربر را به‌دست بیاورد.

 


ثبت رکورد جدید درسرعت اینترنت

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/12:: 8:51 صبح
قطع و وصل اینترنت و حق پایمال‌شده کاربران
کندی سرعت اینترنت به یکی از ویژگی‌های اصلی این پروتکل ارتباطی در کشور تبدیل شده است اما آنچه کاربران از همین اینترنت با سرعت لاک‌پشتی توقع دارند این است که حقوقشان نادیده گرفته نشود و برای قطع و وصل‌های ادامه مطلب...

خانوما مثل...

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/10:: 3:33 عصر

خانوما مثل ویروسن، اگه وارد زندگیت بشه
جیبها تو Search می‌کنه
پولاتو Delete می‌کنه
خانوادتو Edit می‌کنه
ارتباط با دوستاتو Cut می‌کنه
دوستهای خودشو Paste میکنه
موبایل‌تو Scan می‌کنه
خوشی‌هاتو Cancel می‌کنه
اموالتو Rename میکنه
هر چی قربون تصدقش بری تو Recycle Bin میکنه
هر چی منفی بهش گفتی Save میکنه
هر وقت باهات دعواش بشه همشونو Restore میکنه
روتو زیاد کنی Reboot تت میکنه
آخرش هم ، مخت رو Hang می‌کنه!!!!!
 


عجایب واقعی جهان

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/2/8:: 10:46 صبح

معلمی از دانش آموزان خواست تا عجایب هفتگانه جهان را فهرست وار بنویسند. دانش آموزان شروع به نوشتن کردند. معلم نوشته های آنها را جمع آوری کرد. با آن که همه جواب ها یکی نبودند اما بیشتر دانش آموزان به موارد زیر اشاره کرده بودند:

اهرام مصر، تاج محل، کانال پاناما، دیوار بزرگ چین و... در میان نوشته ها کاغذ سفیدی نیز به چشم می خورد. معلم پرسید: این کاغذ سفید مال چه کسی است؟ یکی از دانش آموزان دست خود را بالا برد. معلم پرسید: دخترم چرا چیزی ننوشتی؟

دخترک جواب داد: عجایب موجود در جهان خیلی زیاد هستند و من نمی توانم تصمیم بگیرم که کدام را بنویسم. معلم گفت: بسیار خوب، هر چه در ذهنت است به من بگو، شاید بتوانم کمکت کنم.

در این هنگام دخترک مکثی کرده و گفت: به نظر من عجایب هفتگانه جهان عبارتند از : لمس کردن، چشیدن، دیدن، شنیدن، احساس کردن، خندیدن و عشق ورزیدن.

پس از شنیدن سخنان دخترک، کلاس در سکوتی محض فرو رفت.

آری عجایب واقعی همین نعمتهایی هستند که ما آنها را ساده و معمولی می انگاریم.

 



<   <<   6   7      >



بازدید امروز: 117 ، بازدید دیروز: 88 ، کل بازدیدها: 559749
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ