سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فناوری دیجیتال

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/3/20:: 9:12 صبح
فناوری دیجیتال

سونی و ابداع جدیدش

 

امروزه دیگر همه ‌جا پر شده از پخش‌کننده‌های قابل حمل، تلفن‌های همراه با کیفیت‌ صوتی فوق‌العاده و بسیاری از ابزارهای کوچک دیگر که قادرند حجم عظیمی از داده‌ها را با خود حمل کنند. سونی در سیستم صوتی داخل خودروی جدید خود با نام Xplod Tune Tray سینی طراحی کرده که تمام دستگاه‌هایی که پورت یو‌اس‌بی دارند را می‌تواند به‌عنوان حافظه شناسایی کرده و از موزیک درون آنها استفاده کند. قیمت این پخش‌کننده‌ها از 200 دلار شروع می‌شود و قرار است در نمایشگاه CES امسال رونمایی شوند. ()


 

 

 

 

 

 

 

 

پاکت آیپد

اگر شما هم جزو آن دسته از خریداران آیپد هستید که مدام توسط اطرافیان و در اماکن مختلف مورد پرسش قرار می‌گیرید و نمی‌توانید یکی دو دقیقه با این محصول اپل خلوت کنید، بهتر است به سراغ این جلد آیپد بروید که شبیه یک پاکت نامه است و کسی مشکوک نمی‌شود که مشغول خواندن کتاب الکترونیکی مورد علاقه خود روی آن هستید.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلندگویی برای باغچه

 

تابستان یعنی وقت بیشتر در حیاط، پارک و فضای آزاد. با استفاده از بلندگوهای باغچه‌ای آتریوم، می‌توان صدای خوبی را از این بلندگوهای کوچک دریافت کرد، چراکه مخصوص فضای باز طراحی شده‌اند. اما آیا ارزش دارد که برای یک جفت بلندگوی باتری‌دار، 600 دلار پول پرداخت کرد؟


 

 

 

 

 

کارت ویزیت حافظه‌دار

 

این کارت ویزیت برخلاف دیگر کارت‌های صرفاً تزئینی ویزیت که به‌ شکل مدارهای الکترونیکی بودند، واقعاً یک مدار حافظه است که تا 24 کیلوبایت حافظه را که برای ذخیره کردن رزومه کافی است در خود نگه می‌دارد و می‌تواند شیوه مناسبی برای ارائه توانایی‌های فنی باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاغذ نمایشگر

 

سونی اقدام خیره‌کنند‌ه‌ای انجام داده و نمایشگری با استفاده از فناوری OLED ساخته است که قابلیت تاشدن و لوله شدن دارد.این صفحه نمایش که رزولوشن 432 در 240 پیکسل را نشان می‌دهد، 1/4 اینچ قطر دارد و دور یک خودکار لوله می‌شود. این صفحه نمایش می‌تواند حتی هنگام تاشدن هم تصویر پخش کند.


 

 

 

 

 

 

«گزارش اقلیت» نزدیک است

 

دارپا و دانشگاه دالاس با همکاری یکدیگر یک اسکنر جدید ساخته‌اند که می‌تواند تمامی چشم‌های یک جمعیت را اسکن کند. این یعنی نسبت به قبل که باید یک شخص صاف جلوی اسکنر می‌ایستاد تا شناسایی شود، پیشرفت بسیار مهمی صورت گرفته است. یاد آن صحنه‌هایی از فیلم گزارش اقلیت می‌افتیم که قهرمان داستان در هر محلی شناسایی می‌شد تا بالاخره مجبور شد چشمان خود را تعویض کند.


 

 

 

 

 

 

 

نصف آیپد بهتر از آیپد

قیمت 180 دلاری برای تبلت 7 اینچی و صفحه لمسی واقعا مناسب است. این تبلت حتی قادر است با کیفیت 1080 به پخش تصاویر HD بپردازد و خروجی HDMI هم دارد. این تبلت اگر با همین قابلیت‌هایی که گفته شده به بازار بیاید، قطعا در مقایسه با سیستم‌های هزاردلاری سینِماخانگی و همچنین 500 دلاری آیپد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


 

 

 

 

 

 

 

حافظه یا دکمه سردست؟

 

مثل این‌که به زمان جیمزباند و ابزارک‌های کوچک مخفی او در همه ‌جای بدنش نزدیک می‌شویم. راوی‌رتان، طراح این دکمه‌های سردست عجیب و غریب، با جاسازی یک حافظه 2 گیگابایتی در یک دکمه سردست، کار را برای کسانی که می‌خواهند به‌اطلاعات مهم خود در همه جا دسترسی! داشته باشند، راحت کرده است.


 

    منبع :کلیک-روزنامه جام جم





بازدید امروز: 163 ، بازدید دیروز: 160 ، کل بازدیدها: 561209
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ