سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15موس عجیب که مانندشان را ندیدهاید

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/11/3:: 10:25 صبح

موس نارنجکی

بدنه این موس واقعا از نارنجک‌های قدیمی ساخته شده و حس قدرت خاصی به آدم می‌دهد. این موس استحقاق قرار‌گیری در دستان بازی‌خورهای بازی‌های جنگی را دارد.

 

 

موس روحی

این موس که طراحی آن از سری فیلم‌های جیغ الهام گرفته است، دارای سه دکمه و یک اسکرول است. رزولوشن 800 dpi دارد و کنترل دقیقی را در اختیار شما می‌گذارد. این موس‌ها 35 دلار بها دارند.

 

موس Smitrix Swiftpoint Triped

این موس خصوصا برای تبلت‌پی‌سی‌ها و سطوح چند لمسی طراحی شده است و می‌توان از آن به عنوان یک قلم نیز استفاده کرد. خب حالا چرا آن را Triped می‌نامند؟ چون این ابزار یک موس، تاچ‌پد و قلم digitizer است.

 

موس Perific Wireless Dual

این موس وایرلس با طراحی انقلابی، نوع جدیدی از موس‌های ارگونومیک را نوید می‌دهد. این موس را هم می‌توان روی میز گذاشت و مانند یک موس عادی استفاده کرد و هم می‌توان در دست گرفت (در هوا) و با آن کار کرد.

 

موس آرایش

این موس ویژه خانم‌ها بوده و وسایل اولیه لازم برای آرایش را داراست.

 

موس سوپرماریو

موس‌های Dot Design 2 Super Mario Brothers کاری از Banpresto کاملا یادآور بازی سوپرماریو هستند. این موس‌ها با دو طراحی در دسترس هستند. یکی جناب سوپرماریوی عزیز و دیگری ستاره‌شکل. درضمن، ظاهر پیکسل‌پیکسل این موس‌ها ما را به دوران خاطره‌انگیز و کم‌رزولوشن قدیم می‌برد.

 

موس eVouse

این موس‌های چشم‌نواز، آینده‌نگر، با طراحی V شکل، ظاهر متالیک و آن روشنایی درخشان سبز‌رنگ وسط، حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارند. علی‌رغم این طراحی جسورانه و متفاوت، کارآیی موس‌های عادی را دارند، دکمه‌ها و اسکرول موس نیز در دسترس هستند.

 

موس نارنجکی

بدنه این موس واقعا از نارنجک‌های قدیمی ساخته شده و حس قدرت خاصی به آدم می‌دهد. این موس استحقاق قرار‌گیری در دستان بازی‌خورهای بازی‌های جنگی را دارد.

 

موس Bling’d Out طراحی‌شده برای خانم‌ها

این موس با ظاهر تجملاتی نقره‌ای ـ کریستالی، مانند چند مورد مشابه در بالاتر، مناسب هدیه به خانم‌هاست.

 

موس‌های شمش طلایی

این موس‌های وایرلس شمش طلایی نیز کاملا یک هدیه مناسب به شمار می‌روند. این موس‌ها نیز دارای راست و چپ‌کلیک و اسکرول هستند.

 

موس چوبی

طرحی‌شده توسط Alest Rukov و ساخته‌شده از چوب انحنا داده‌شده‌ی واقعی. طبعا با محیط زیست، کاملا سازگار است.

 

موس‌های Deco و Jupiter

موس دکو در سمت راست و ژوپیتر (سیاره مشتری) در سمت چپ، دو موس از سه موس آسمانی Actbrise Electronics هستند. موس سوم Escher نام دارد. این موس‌ها گران و در حدود 150 دلار هستند.

 

موس بیگانه

Mizanur Rehman طراح این موس‌های زیبا آنها را Alien Mouse نامیده است که کاملا در دست جا گرفته و از ناراحتی و خستگی دست ( RSI) جلوگیری می‌کنند.

 

موس‌های وایرلس لگو

این موس‌ها نیز از اسباب‌بازی‌هایی به این شکل الهام گرفته‌اند. آنها دارای دکمه‌های راست و چپ‌کلیک و اسکرول هستند. این اسباب‌بازی‌ها می‌توانند شادی‌بخش برای کارهای خسته‌کننده‌تان باشند.

 

موس ستاره‌ای

Computer-Mouse Star بر خلاف ظاهرشان، برای دست، راحت و خوب است. این موس‌ها ابزار کامپیوتری جذابی برای ستاره‌دوستان هستند.

 

موس Jelly Click

یک موس به شدت غیرعادی است و توسط Bongkun Shin، Heungkyo Seo، Jiwoong Hwang و Wooteik Lim طراحی شده. آنها نام Jelly Click Mouse را روی آن گذاشته‌اند. تمامی مدارهای الکتریکی آن در یک تخته قابل انعطاف قرار گرفته است و تنه اصلی موس یک کیسه پلاستیکی نرم است که می‌توان به میزان دلخواه آن را باد کرد.

 

منبع: نارنجی

 

 

 





بازدید امروز: 93 ، بازدید دیروز: 143 ، کل بازدیدها: 560869
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ