سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنسرت 54 هزار نفری!رضا صادقی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/5/2:: 11:53 صبح

اجرای رضا صادقی در محوطه باز پارک آبی آزادگان
تیتر خبر به اندازه کافی غافلگیرکننده هست. رضا صادقی در شب به یاد ماندنی در جشنواره بزرگ شعبانیه که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، در میان خیل عظیم مردم، روی سن رفت تا بزرگ‌ترین تجمع مخاطبانش را شاهد باشد. 

این برنامه که دوشنبه شب و با اعلام قبلی و در محوطه باز پارک آبی آزادگان برگزار شد، با استقبال ویژه مخاطبان رضا صادقی توام شد تا این خواننده در شبی باشکوه به اجرای ترانه‌هایش بپردازد. مسئولین برگزاری برنامه هم که پیش بینی یک چنین استقبال ویژهای را داشتند با ارائه بهترین خدمات توانستند لبخند رضایت را از مخاطبان این خواننده دوست داشتنی دریافت کنند. 

 پنجاه و چهار هزار صندلی در زمین فوتبال
محل این کنسرت در محوطه باز وسیعی که از قرار معلوم زمین فوتبال این مجموعه بود، انتخاب شده بود. زمین چمنی که به گفته مسئولین اجرایی برنامه، 54 هزار صندلی در آن چیده شده بود که حدود 10 هزار صندلی مربوط به بخش VIP برنامه بود که پذیرای مهمانان ویژه و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران باشد. استیج بزرگی در انتهای جنوبی این محوطه چمن بر پا شده بود که به خوبی جوابگوی این حجم عظیم جمعیت بود. 


سرپایی‌ها، بیشتر از نشسته‌ها
با نزدیک‌تر شدن به زمان بروی صحنه آمدن گروه مشکی پوشان تعداد حاضرین رفته رفته بیشتر می‌شد و حوالی ساعت 10 دیگر هیچ صندلی خالی‌ای وجود نداشت و بقیه علاقمندان مجبور بودند که به صورت سرپایی به تماشای برنامه بپردازند. استقبال به حدی بود که تا زمان شروع برنامه گروه صادقی، تعداد کسانی که به صورت سرپایی به تماشای برنامه آمده بودند از تعداد نشسته‌ها بیشتر بود. 

کنسرت شبانه روزی
صادقی پس از مستقر شدن گروه نوازنده‌ها و اجرای قطعه‌ای بی‌کلام، در استقبال شدید مردم بروی سن آمد و صحبت‌هایش با حاضران را این گونه شروع کرد: «من ساعت 2 صبح در کیش کنسرت داشتم و با فاصله حدود 20 ساعت از آن اجرا، رو به روی شما هستم و فقط به عشق مردم خوب جنوب شهر، که چون خودم هم جنوبی هستم یک حس نزدیکی‌ای را داشتم، این اجرا را قبول کردم و حالا هم که رو به روی شما هستم، به قدری انرژی مثبت دارم که تا صبح برایتان می‌توانم بخوانم..» 

صحبت‌های صمیمی صادقی چنان ولوله‌ای در بین حاضران به وجود آورد که صدای خود صادقی در بین این همه شور و حال گم شد. 


قطعات آشنا
«ممنونم»، «مشکی رنگ عشقه» و «وایسا دنیا» از قطعات پر طرفدار صادقی بودند که با توجه به حجم جمعیت و ریتمیک بودن این قطعات، پیش بینی می‌شد که این خواننده آن‌ها را اجرا نکند ولی صادقی با حرارت تمام به خواسته طرفدارانش جواب داد و این قطعات آشنا را خواند. «وایسا دنیا» بیشتر از بقیه قطعات در این برنامه مورد توجه قرار گرفت. 

 اون دو تا داداش رو عشقه...!
در اواسط برنامه بود که دو برادر دو قلو با پلاکارد بزرگی که در آن متن یکی از ترانه‌های آلبوم جدید صادقی نوشته شده بود، از نرده‌های کنار دوریبن فیلم برداری بالا رفتند که این کار با استقبال خود صادقی رو به رو شد و رضا با قطع برنامه رو به جمعیت گفت: «اون دو تا داداش رو عشقه...! یه دست خوشگل به عشقشون.». البته دقایق زیادی طول نکشید که آن‌ها توسط ماموران حراست برنامه از نرده‌ها پائین کشیده شدند. 


 به احترام داداشی...
صادقی در بخشی از برنامه‌اش خاطره‌ای را عنوان کرد که باعث شد فضا تا حد زیادی تحت تاثیر این خاطره عوض شد: «یک بار در کرج گم شده بودم و در خیابان‌هایش کاملا گیج و منگ دنبال مسیر برگشت بودم. بالاخره خسته شدم و از یک رهگذر تقاضای کمک کردم. این دوست فاصلهای حدود ده کیلومتر را با من آمد تا من بتوانم مسیرم را پیدا کنم و بعد مجبور شد پیاده همین مسیر را برگردد. آن دوست به من درس بزرگی داد و فهمیدم آدم‌های بزرگ بعضی وقت‌ها چقدر راحت به همه چیز نگاه می‌کنند. آن دوست کسی نبود جز رو الله داداشی... دوست دارم به احترام این مرحوم ده پانیه همه با هم بایستیم و این مرد بزرگ را تشویق کنیم...» 

نور افشانی و آتش بازی، صدای همه را در آورد
به لطف مسئولین برگزار کننده برنامه در حین اجرای برنامه گروه، آتش بازی و نور افشانی بسیار قوی و پر جنب و جوشی در اطراف سن اجرا شد که به شدت مورد توجه قرار گرفت. عظمت این برنامه تا حدی بود که همه حاضران با تشویق‌هایشان از آن استقبال کردند. قابل توجه کنسرت گذاران سالن میلاد که هیچوقت حتی نور افشانی متوسطی را نتوانسته‌اند اجرا کنند و از قرار برنامه گذاران شهرداری بهتر می‌توانند از پس برگزاری یک چنین برنامه‌هایی بر آیند تا شرکت‌های برنامه گذار که داعیه حرفه‌ای بودن در این بحث را همیشه داشته‌اند. 


برنامه‌های بعدی
در روزهای گذشته احسان خواجه امیری، محسن یگانه، گروه سون وبهنام صفوی در این جشنواره به اجرای برنامه پرداخته‌اند و در روزهای آینده هم مازیار فلاحی و دیگر چهره‌های شاخص دنیای پاپ به اجرای برنامه خواهند پرداخت.











منبع: موسیقی ما





بازدید امروز: 152 ، بازدید دیروز: 209 ، کل بازدیدها: 560318
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ