سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قفلهای ضد سرقت الکترومکانیکی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/3/9:: 9:55 صبح
محققان پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با همکاری دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی ‌استان کرمانشاه قفل‌های الکترومکانیکی با ضریب امنیتی بالا عرضه کردند.

به گزارش مهر، بابک فرهادی از محققان این طرح تحقیقاتی با تاکید بر این‌که این قفل با همکاری دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی ‌استان کرمانشاه اجرایی شده است، اظهار کرد: با آنالیز قفل‌های ضدسرقت سیستمی‌ طراحی کردیم که سارقان نتوانند براحتی آن را باز کنند. وی با بیان این‌که قفل‌های طراحی شده از نوع الکترومکانیکی گیربکس‌دار است، افزود: با سیستمی‌که روی آن نصب شده است می‌توان روی در‌های آپارتمانی و پارکینگ‌ها، در‌های ضد سرقت، تیرهای روشنایی معابر، کمربندهای حفاظتی، ترانسفورماتورهای برق و موتورهای چاه‌های آب کشاورزی به کار برد.

فرهادی با اشاره به وضعیت قفل‌های امنیتی درهای آپارتمان یادآور شد: در حوزه در‌های آپارتمانی ضدسرقت، بازار کشور مورد تهاجم کشورهای دیگر قرار گرفته است به گونه‌ای که مدل‌هایی به بازار با عنوان ضدسرقت عرضه می‌شود که چنین کاربردی ندارند. وی به طرح تحقیقاتی اجرا شده در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: در طراحی این قفل‌ها از فناوری بومی‌استفاده شد و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان به سفارش مشتری تغییرات لازم را اعمال کرد.مجری طرح با بیان این‌که این طرح به ثبت رسیده است، اضافه کرد: محصولی که ارائه شد به صورت یک نمونه پایلوت است که پس از کنترل توسط مشتری و پلیس به صورت انبوه تولید می‌شود.





بازدید امروز: 15 ، بازدید دیروز: 138 ، کل بازدیدها: 561421
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ