سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعطیلات بدون سرگرمی امکان ندارد

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:21 صبح
نرم‌افزار Spb Weather: چیزی که برای هر سفر نیاز دارید یک هواشناسی دقیق است. فرض کنید قصد سفر به شمال کشور را داشته باشید. اگر در تمام سفرتان باران ببارد چه حالی به شما دست می‌دهد. یا فرض کنید قصد سفر به جنوب کشور مثل جزیره کیش را دارید.

 

 اگر بدانید دمای هوا و شرجی بودن آن به گونه‌ای است که اجازه خارج شدن از هتل و محل مسکونی را به شما نمی‌دهد چطور؟ با نرم‌افزار فوق و یک اینترنت موبایل از آب و هوای تمامی شهرهای جهان باخبر شوید. همچنین برنامه به شما خواهد گفت که درجه هوای آن شهر چقدر است و قادر است تا 5 روز را بخوبی پیش‌بینی کند. از لحاظ کارکرد نیز بسیار ساده است و هیچ مشکلی برای پیش‌بینی هوا نخواهید داشت.

نرم‌افزار S

بازی Pool Rebel:

تعطیلات بدون سرگرمی امکان ندارد. بازی Pool Rebel که یک بازی بیلیارد با کیفیت بسیار خوب است شما را از هر سرگرمی دیگری بی‌نیاز می‌کند. تمامی بازی لمسی بوده و شما براحتی می‌توانید چوب بیلیارد را با دستان خود جابه‌جا کنید و همانند بازی اصلی به توپ ضربه بزنید. کمی دقت و تمرین در این بازی می‌تواند شما را حرفه‌ای‌تر کند، به طوری که حتی بتوانید در بیلیارد واقعی حرفی برای گفتن داشته باشد.
سفر جاده‌ای، هوایی و ریلی بدون موسیقی دلنشین و زیبا هیچ لطفی ندارد. اما همیشه که یک پخش‌کننده موسیقی در دسترس نیست. پس بهتر آن‌که موبایل خود را به موسیقی مجهز کنید. نرم‌افزار S2P: 2P یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است، به طوری که با آن دیگر به هیچ موزیک پلیری نیاز نخواهید داشت. کافی است کارت حافظه خود را از موسیقی دلخواه خود پر کنید. باتری را شارژ و برنامه را اجرا کنید. دیگر مسافت و طولانی مسیرهای سفر به چشم شما نخواهد آمد.




بازدید امروز: 12 ، بازدید دیروز: 134 ، کل بازدیدها: 560549
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ