سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرمافزار Google Map

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:20 صبح
نرم‌افزار Google Map: اگر نوکیا Ovi Map دارید آندروید هم به واسطه شرکت گوگل از Google Map استفاده می‌کند. شاید بتوان گفت گوگل مپ در این زمینه حرف‌های زیاد برای گفتن داشته باشد. نقشه‌ها در آن واضح‌تر و سریع‌تر نمایش داده می‌شوند و برای استفاده از آن هم باز به اینترنت گوشی و GPS نیاز دارید که امروزه در تمامی گوشی‌های آندرویدی یافت می‌شود.

کافی است در قسمت جستجو اسم محلی را جستجو کنید. اول این‌که با تایپ کردن هر حرف نزدیک‌ترین محل‌هایی که با آن حرف‌ها وجود دارند، برای شما به نمایش درمی‌آید و دوم این‌که بعد از کلیک کردن روی محل یافت شده شما را سریع به آن نقطه نقشه هدایت می‌کند.

نرم‌افزار Persian Dictionary:

Persian Dictionary به شما کمک می‌کند که یک دیکشنری قوی همراه با یک دیتابیس تقریبا کامل از کلمات مختلف داشته باشید. این برنامه قادر است کار ترجمه را هم از انگلیسی به فارسی و هم بلعکس انجام دهد. گفتنی است که دیتابیس انگلیسی به فارسی این دیکشنری حدود 52000 لغت دارد و دیتابیس فارسی به انگلیسی آن حدود 84000 لغت که به طور حتم نیاز شما را در سفر  فراهم می‌کند.

بازی AirAttack HD:

یک بازی زیبا با سبک کنترل هواپیماهای جنگی. بازی River Ride آتاری را یادتان می‌آید؟ بازی خاطره‌انگیزی که روزگاری بازی روز کنسول‌ها بود. این بازی نسخه‌های پیشرفته‌تر آن بازی قدیمی است.
در این بازی شما باید با توجه به هواپیمای خود که به سمت جلو حرکت می‌کند، اقدام به نابودی دشمنان خود با استفاده از اسلحه‌ها و یارهای کمکی کنید. این بازی، گرافیک بالا و مراحل هیجان‌انگیزی دارد، به طوری که با انواع جنگنده‌ها و هواپیماهای دشمن دست و پنجه نرم خواهید کرد.
در ایام عید قصد مسافرت به خارج از کشور را دارید؟ نرم‌افزاری که می‌تواند در این ایام به کار شما بیاید یک دیکشنری خوب و کامل است.




بازدید امروز: 34 ، بازدید دیروز: 134 ، کل بازدیدها: 560571
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ