سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عیدی موبایل

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/23:: 10:19 صبح
سیستم عامل سیمبیان
نرم‌افزار Nokia OVI Map: همان‌طور که از اسمش پیداست مخصوص پیدا کردن راه‌ها، جاده‌ها، شهر، کوچه و... است.

این نرم‌افزار بسیار قوی قادر است همراه با دیتای اینترنت (برای بارگذاری نقشه‌ محل‌های مختلف روی گوشی) و مکان‌یاب (برای نشان دادن محل شما با استفاده از ماهواره بر نقشه) کار کند و به شما نقشه هر کوی و برزنی را نمایش دهد. ساده‌تر بگوییم با این نرم‌افزار دیگر به گم شدن در شهرها و کشورهای مختلف فکر نکنید، چرا که با یکی از بهترین‌ها در این زمینه سر و کار دارید. فقط ممکن است بعضی از نقشه‌ها روی این نرم افزار وجود نداشته باشند که با به روز کردن به موقع آن همواره کامل‌ترین نقشه را همراه خواهد داشت.

نرم‌افزار Nokia Pc Suit:

بازی Drums Challenge:

البته نه به آن صورتی که شما فکر می‌کنید. با این برنامه باید در کمترین زمان روی سازهای مختلفی که نرم‌افزار به شما نشان می‌دهد کلیک کنید. کلیک پیوسته و درست در این بازی باعث به وجود آمدن یک آهنگ زیبا و رفتن به مرحله بعدی می‌شود. البته حجم بازی کمی زیاد است که دلیل آن کیفیت خوب و گرافیک عالی این بازی است.

بیایید در این ایام کمی هم خود را با بازی سرگرم کنیم. بازی Drums Challenge یک بازی آهنگسازی است.
شاید به فکر یک مسافرت هستید، اما کار به شما این اجازه را نمی‌دهد که بیشتر از چند روز به آن بپردازید یا یک خوره اینترنتی هستید که نداشتن اینترنت برای شما کابوسی است که مسافرت را برایتان به عزا تبدیل می‌کند. این برنامه برای گیم‌های کامپیوتر و اینترنت کاربرد دارد. با این نرم‌افزار براحتی و بدون هیچ هزینه می‌توانید اینترنت گوشی خود را با کامپیوتر به اشتراک بگذارید. کافی است کامپیوتر شما مجهز به بلوتوث باشد یا حتی اگر نیست، کافی است کابل ارتباط لپ تاپ و موبایل را همراه خود بیاورید. از اپراتور یک اینترنت ماهیانه با حداکثر قیمت 10 هزار تومان تهیه کنید، برنامه را اجرا کنید و هنگام مسافرت در دریای بیکران اینترنت شنا کنید. هر جا که موبایل آنتن بدهد، اینترنت خواهید داشت.




بازدید امروز: 37 ، بازدید دیروز: 134 ، کل بازدیدها: 560574
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ