سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب ویندوز به صورت خودکار

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/12/17:: 8:36 صبح
دوست دارید یک دیسک نصب ویندوز یا حافظه فلش در اختیار داشته باشید که بتوانید با استفاده از آن به صورت خودکار نسبت به نصب ویندوز اقدام کنید؟ دوست دارید هنگام نصب ویندوز هیچ سوالی درباره نام کاربری، سریال نصب، تاریخ، ساعت و زبان از شما پرسیده نشود؟

 

علاوه بر اینها دوست دارید پس از نصب ویندوز، نرم‌افزارهای موردنظرتان نیز به طور خودکار نصب شوند، سریال‌ها و کلیدهای موردنظرتان در رجیستری وارد شوند، درایورها نصب شده و به روزرسانی‌های مایکروسافت نیز روی ویندوز شما اعمال شوند؟

نرم‌افزار قدرتمند Almeza MultiSet قادر است تمام این کارها را برای شما انجام دهد!

چرا خودکار و یک باره؟

فرض کنید به عنوان مدیر انفورماتیک در یک شرکت یا سازمان مشغول به کار هستید و مسوولیت نگهداری و به روزرسانی سیستم‌های رایانه‌ای به عهده شماست. هر بار که یک رایانه جدید به سازمان شما افزوده می‌شود چه مراحل کاری را در پیش رو دارید؟ نصب سیستم‌عامل، نصب نرم‌افزارهای مورد نیاز، به روزرسانی سیستم‌عامل و اعمال تنظیمات مختلف شبکه و... روی رایانه جدید که همگی وقت بسیار زیادی نیاز دارد و علاوه بر اتلاف وقت، به دلیل تعویض مداوم دیسک‌های حاوی نرم‌افزارها و اطلاعات مورد نیاز، استهلاک دستگاه رایانه شما را نیز بالا می‌برد. به نظر شما امکان نصب خودکار ویندوز و نرم‌افزارهای مورد نظر به صورت یکجا و در یک مرحله، موجب صرفه‌جویی زیاد در وقت و انرژی شما نمی‌شود؟ نرم‌افزار Almeza MultiSet نیز به همین منظور طراحی شده است.

لذت نصب بی‌دردسر

همان‌طور که گفتیم نصب خودکار و بی‌دردسر ویندوز و نرم‌افزارها، تا حد بسیار زیادی در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و همین امر موجب شده است تا بسیاری از کاربران حرفه‌ای به استفاده از چنین روشی روی آورند. همچنین سادگی در نصب و عدم نیاز به طی کردن مراحل پیچیده جهت وارد کردن شماره سریال، تنظیم زبان، نام کاربری و... از جمله مواردی است که موجب شده است تا کاربران مبتدی نیز علاقه بسیار زیادی به استفاده از این نرم‌افزار نشان دهند و نرم‌افزار قدرتمند Almeza MultiSetنیز با درنظر گرفتن تمام این نیازها، ابزار منحصر به فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شما را قادر می‌سازد تا تمام خواسته‌های خود را برآورده کنید.

‌ امکانات این نرم‌افزار‌‌:

ـ ایجاد حافظه‌های فلش قابل بوت:

ـ نصب خودکار ویندوز:

- نصب خودکار نرم‌افزارها:

- ایجاد دیسک بوت نصب خودکار و همزمان ویندوز و نرم‌افزارها

- بازگردانی خودکار تنظیمات نرم‌افزاری و بهبود ویندوز:

- نصب خودکار از راه دور:

چنانچه به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید می‌توانید نسخه محدود شده آن را با قابلیت استفاده به مدت 30 روز و پشتیبانی از 27 زبان مختلف از جمله زبان فارسی، از لینک زیر دانلود کنید:

اگر قصد دارید مجموعه‌ای از چند نرم‌افزار را روی رایانه‌های شبکه محلی نصب کنید، این نرم‌افزار امکان نصب خودکار تمام نرم‌افزارهای موردنیاز از راه دور را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب بدون نیاز به حضور فیزیکی در مقابل هر رایانه و نصب تک به‌تک برنامه‌ها، می‌توانید تمام نرم‌افزارها را از راه دور و بدون نیاز به دخالت کاربران روی رایانه آنها نصب کنید.
از دیگر امکانات این نرم‌افزار، امکان بازیابی تنظیمات نرم‌افزارهای نصب شده روی سیستم‌عامل و بهبود عملکرد ویندوز بدون نیاز به نصب مجدد آن است.
: اگر قصد دارید ویندوز و نرم‌افزارهای موردنظرتان را به صورت یکجا و در یک مرحله نصب کنید باز هم MultiSet بهترین راه‌حل است. به کمک این برنامه می‌توانید دیسک‌هایی ایجاد کنید که نه تنها سیستم‌عامل را به صورت خودکار روی رایانه شما نصب می‌کنند بلکه در حین نصب سیستم‌عامل، نرم‌افزارهای موردنظر نیز به طور خودکار روی آن نصب می‌‌شوند.
اگر نرم‌افزارهای خاصی را همیشه روی رایانه‌های موردنظرتان نصب می‌کنید یا قصد دارید مجموعه‌ای از ضروری‌ترین نرم‌افزارهای سیستم‌عامل را به صورت یک پکیج درآورده و با یک کلیک همگی را روی رایانه‌های مورد نظرتان نصب کنید، می‌توانید از این قابلیت کمک بگیرید. به کمک این قابلیت شما می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز خود را برای نصب خودکار روی سیستم‌عامل آماده کرده و آنها را در سی‌دی یا دی‌وی‌دی ذخیره کنید.
امکان ساخت سی‌دی یا دی‌وی‌دی‌های نصب خودکار ویندوز از دیگر قابلیت‌های موجود در این برنامه است. به کمک این قابلیت می‌توانید روی هر رایانه‌ای که بخواهید بدون دردسر و طی کردن مراحل پیچیده نسبت به نصب ویندوز اقدام کنید. دیسک‌های آماده شده توسط این برنامه در 2 حالت تعمیر ویندوز پیشین و نصب ویندوز جدید قابل استفاده‌اند.
به کمک این قابلیت شما می‌توانید سیستم‌عامل موردنظرتان را در یک حافظه فلش با قابلیت بوت ذخیره کرده و توسط فلش مربوطه براحتی نسبت به نصب ویندوز اقدام کنید.

http://www.almeza.com/download/multiset.exe

توجه:

نرم‌افزار فوق برای ایجاد دیسک نصب سیستم‌عامل‌های ویندوز 2000، اکس پی، ویستا، سرور و ویندوز 7 قابل استفاده است.

 





بازدید امروز: 29 ، بازدید دیروز: 134 ، کل بازدیدها: 560566
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ