سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کتککاری پدر ارغوانرضایی با دوست دخترش!

ارسال شده توسط N در 89/11/12:: 11:8 صبح

پدر ارغوان رضایی در پیش چشم دوربین‌های خبرنگاران دوست پسر 30ساله او را به برخورد فیزیکی تهدید کرد، این مسئله به طور گسترده در رسانه‌ها منتشر و در پی این حادثه، اتحادیه تنیس‌بازان زن جهان طی اطلاعیه‌ای حضور خانواده ارغوان رضایی را از دیدن کلیه مسابقات این اتحادیه محروم کرد!
دادنا: ماجرای ممنوعیت حضور خانواده ارغوان رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل مقیم فرانسه در جام اتحادیه تنیس بازان حرفه‌ای زن آمریکا در حالی این روزها به یکی از بحث های رسانه ای تبدیل شده که دو روایت مختلف از این اقدام در عدم اجازه به این تنیسور ایران الاصل برای شرکت در این جام مطرح شده است.



به گزارش دادنا، از یکسو برخی سایت های خبری حامی دولت در خبری اعلام کردند که آمریکا، خانواده یک ورزشکار ایرانی را به دلیل حمایت وی از رئیس جمهوری اسلامی ایران از حضور در مسابقات ورزشی محروم کرد. این سایت ها همچنین به نقل از برخی کارشناسان که نامشان در گزارش ذکر نشده، آورده اند که «اعلام حمایت رسمی ارغوان رضایی از محمود احمدی‌نژاد در جریان انتخابات و همچنین آشوب‌های خیابانی سال گذشته سبب شده تا دولت آمریکا موانعی را برای حضور او و خانواده‌اش در مسابقات بین‌المللی ایجاد کنند.»

این سایت ها همچنین به نقل از تلویزیون دولتی آمریکا، «یک بحث امنیتی» را عامل این اقدام دولت آمریکا عنوان کرده اند.

اما نکته جالب توجهی که این روزها درباره این اقدام «اتحادیه تنیس بازان زن جهان» منتشر شده، حکایتی دیگر و متفاوت از روایت اول است.

در این راستا، برخی سایت های خبری فرانسوی مدعی شده اند که اختلافات خانوادگی ارغوان رضایی که بر اثر دوستی وی با یک پسر و نارضایتی پدر او به وجود آمده است، عامل اصلی ممنوعیت خانواده‏ ارغوان رضایی از حضور در مسابقه‏های حرفه‏ای تنیس شده است.

این سایت ها تصریح کردند که در مسابقه‏ نخست‏ ارغوان رضایی در رقابت های اوپن استرالیا، هنگامی که پدر ارغوان رضایی در پیش چشم دوربین‌های خبرنگاران دوست پسر 30ساله او را به برخورد فیزیکی تهدید کرد، این مسئله به طور گسترده در رسانه ها منتشر و در پی این حادثه، اتحادیه تنیس بازان زن جهان طی اطلاعیه ای حضور خانواده ارغوان رضایی را از دیدن کلیه مسابقات این اتحادیه محروم کرد!

به دنبال این ماجرا، ارغوان رضایی که در رده‏بندی جهانی تنیس‏بازان حرفه‏ای زن، مکان هفدهم را دارا بود، در برابر حریفش، باربوزا ژالادووای چک که نفر شصت و هفتم جهان بود، شکست خورد و حذف شد. به نوشته روزنامه «فرانس سوار»، ارغوان رضایی پس از این شکست دور از انتظار گفت: « نمی خواهم بهانه بیاورم اما شکست من در این بازی دلیل فنی نداشت.»

 





بازدید امروز: 135 ، بازدید دیروز: 96 ، کل بازدیدها: 560768
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ