سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق سالهای دهه 60

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/10/29:: 9:48 صبح
بمباران هوایی، صدای آژیر قرمز، چسباندن چسب ضربدری روی شیشه، موتور رِکس، تلویزیونی با فقط 2 کانال، اتوبوس دو طبقه و.... همه تصاویری نوستالژی و خاطره‌انگیز است که از سال‌های دهه 60 در ذهن آدم‌های آن دوران مانده و شاید برای شما که حالا خواننده این مطلب هستید، هیچ تصوری از آن وجود نداشته باشد؛ اما اگر به چنین فضاهایی علاقه‌مند هستید، منتظر تماشای سریال تلویزیونی «ارمغان تاریکی» محصول شبکه 3 سیما باشید؛ سریالی که این روزها به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی سیداحمد کاشانچی در حال ساخت است و قرار است از نیمه دوم بهمن ماه پخش آن به شکل هر شبی آغاز شود.

سامان که سال گذشته با فیلم تحسین شده «وقت‌بودن» در جشنواره فیلم فجر حضور داشته، در این سریال به سراغ این مقطع تاریخی رفته و با دستمایه قرار دادن زندگی دانشجوی عکاسی با نام «مجید» که عضو ساده و هوادار یک سازمان سیاسی است، قصه‌ای عاطفی از این دوران را روایت می‌کند که در بستر یک سازمان سیاسی، روابط و ماجراهای آن شکل می‌گیرد.

نقش اول این سریال به عهده «آرش مجیدی» است و امیر آقایی، لیلا زارع، سودابه بیضایی، مجید مشیری، شهین تسلیمی، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، سعیده عرب، امیر غفارمنش، علی ابوالحسنی، حشمت آرمیده، فریبرز گرمرودی، آزاده ریاضی و... دیگر نقش‌های آن را ایفا می‌کنند.

سازندگان سریال تلاش کرده‌اند تا برای باورپذیرتر شدن آن، همه چیز را جز‌به‌جز مطابق آن دوره تاریخی به پیش ببرند. از یافتن پیکان جوانان گوجه‌ای رنگ، ژیان، اتوبوس دو طبقه‌ای و اتومبیل آتش‌نشانی قدیمی گرفته تا بازسازی صف‌های نفتی که سر سیاه زمستان در همه شهرهای ایران به سادگی قابل رؤیت بود. اگر علاقه‌مند دیدن چنین فضاهایی هستید، تا نیمه دوم بهمن امسال صبر کنید.





بازدید امروز: 44 ، بازدید دیروز: 88 ، کل بازدیدها: 559676
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ