سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فناوری دیجیتال

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/9/22:: 11:7 صبح
نخستین هدفون‌های مارشال تولید شد

مارشال شرکتی است که هر علاقه‌مند به موسیقی، آمپلی فایرهای آن را خوب می‌شناسد. در واقع نام این شرکت با بلندی و قدرت صدا عجین شده و حالا قرار است هدفون‌های آن، صداهایی پرقدرت را به گوش‌های

شما بیاورد. از هدفون‌های مارشال 2 مدل توگوشی و روگوشی تولید شده و جالب است بدانید در روز نخست عرضه، این هدفون‌ها تمام شد و قرار است دوباره آن را تولید کنند.

 


  

  

  

  

  

  

  

 

 

 

شارژر مچی

 

آیا تا به حال شده درست هنگامی‌ که نیاز دارید وسیله الکترونیکی همراه‌تان چند ساعت دیگر روشن بماند، پیغام هشدار کمبود باتری را مشاهده کنید؟ در این صورت بهتر است این مچ‌بندهای شارژر را امتحان کنید که می‌توانید به کمک آن برق اضافی در مچ خود داشته باشید و از طریق پورت‌های مختلف یو اس ‌بی آن، دستگاه‌های خود را شارژ کنید. این مچ‌بندها قرار است به قیمت 40پوند وارد بازار شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوربین فیلمبرداری با استفاده از لنز عکاسی

 

اگر اهل عکاسی دیجیتال باشید، حتما خوب می‌دانید تعداد لنزهای کنونی بازار برای دوربین‌های دیجیتال کافی نیست. بعلاوه برای گرفتن فیلم‌های HD نیاز به لنزهای بهتری از لنز دوربین‌های فعلی دارید.  هم‌اکنون سونی در حال تولید دوربینی است که با کمک لنزهای دوربین‌های دیجیتال معمولی بتواند فیلمبرداری HD کند. این دوربین که NXCAM نام دارد، از لنز دوربین‌های عکاسی استفاده می‌کند و سنسور آن 35میلی متری است.

 

 

 

 

 

 

 

حافظه‌ای بسیار سریع‌تر

 

محققان سوئیسی نوع جدیدی از حافظه تولید کرده‌اند که 100هزار برابر سریع‌تر از سریع‌ترین دیسک‌های سخت امروزی است. این نوع حافظه که به صرفه و پایدار است، تنها یک مشکل دارد: زودتر ازسال 2015 خبری از آن در بازار نخواهد بود. این حافظه جدید هیچ بخش مکانیکی‌ای ندارد و برخلاف رم، نیازی به نیروی دائم الکتریسیته نیست تا اطلاعات را در خود نگه دارد.


 

 

 

 

 

 

طرح اولیه موبایل «زندگی دوم»

 

زمانی که با نمایشگر گوشی تلفن کاری نداریم، بد نبود اگر می‌شد آن را به حالت جوهر الکترونیک برده تا نهایت صرفه‌جویی را در مصرف باتری داشته باشیم؟ در این صورت تلفنی داشتیم که می‌توانست بیشتر از یک روز کار کند و نیاز به شارژ بسیار کمتری نسبت به تلفن‌های فعلی داشته باشد. آقایان چو سنهیونگ و ژیون ژونجائه معتقدند که عمر باتری در تلفن‌های همراه مهم‌ترین دغدغه تولید این دستگاه‌هاست. نتیجه طراحی این دو، نمایشگری است که ترکیبی از AMOLED و e-Ink می‌باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 





بازدید امروز: 65 ، بازدید دیروز: 96 ، کل بازدیدها: 560698
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ