سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنجلینا جولی مامور سیا !

ارسال شده توسط N در 89/9/13:: 3:27 عصر

آنجلینا جولی مامور سیا ! اسناد مربوط به سازمان سیا در سایت ویکی لیکس مشخص می کند که آنجلینا جولی بازیگر هالیوودی 4 سال برای این سازمان کار کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین، ال اسمیت یکی از عوامل سازمان سیا با اعلام اینکه آنجلینا جولی یکی از اعضای مهم ما بود افزود: جولی به مکان هایی رفت و آمد داشت که ما نمی توانستیم در آنجا باشیم به علاوه او با افراد زیادی دوستی های صمیمانه داشت که می توانست اطلاعاتی مهمی را از آن ها دریافت کند.

وی در ادامه در خصوص سوء استفاده این بازیگر از اماکن خیریه و کارهای به ظاهر خیرخواهانه اش پرده برداشت.

این عامل سازمان سیا گفت: آنجلینا جولی به دلیل شهرت جهانی اش و همینطور اقدامات خیرخواهانه اخیرش شخصی مناسب برای سازمان سیا بود زیرا می توانست از موقعیت خود استفاده کرده و اطلاعات مفیدی را به دست آورد.

اسمیت در سئوال دیگری که آیا برد پیت نیز جولی را در این کار یاری می کرده است گفت: ‌اینطور فکر نمی کند. ما از زندگی خصوصی آن ها اطلاع داشتیم و تمام زندگی شخصی آن ها را بررسی کرده بودیم بنابراین هیچ گاه او را خطری برای خود نمی دانستیم.

این عضو سازمان سیا گفت: اما اکنون آنجلینا جولی عضو سازمان سیا نیست زیرا به دلیل به خطر افتادن موقعیت جولی دولت آمریکا او را از عضویت در این سازمان خارج کرد





بازدید امروز: 41 ، بازدید دیروز: 96 ، کل بازدیدها: 560674
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ