سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گفتوگو با بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع)

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/9/3:: 11:19 صبح

 

مختارنامه

«بیش از همه با ایفاگر نقش شمر همبازی بوده‌ام»

 

 

کاوه فتوحی که در سریال «مختارنامه» نقش حضرت ابوالفضل(ع) را بازی کرده، بیش از 10 ماه در این سریال تاریخی ـ مذهبی بازی داشته است. او برای ایفای نقش حضرت ابوالفضل(ع) دوره‌ی طولانی تمرین سوارکاری و شمشیربازی را پشت سر گذاشته ‌است.

 

بازی فتوحی در نقش حضرت ابوالفضل (ع)، یک سال و نیم قبل به پایان رسید و به گفته‌ی وی آنچه برایش باقی مانده، برکت ایفای چنین نقشی است.

 

کاوه فتوحی که برای نخستین بار است مقابل دوربین فیلم و سریالی تلویزیونی رفته، در گفت‌وگویی با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، درباره‌ی نحوه‌ی انتخابش برای ایفای نقش حضرت ابوالفضل(ع) گفت که گروه سازنده «مختارنامه» پس از دیدن عکسش به چنین انتخابی رسیده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رشته‌ی هنرهای نمایشی و یا رشته‌ای مرتبط با آن تحصیل کرده‌است؟ گفت که در دانشگاه در رشته‌ی کامپیوتر تحصیل کرده است.

 

کاوه فتوحی در پاسخ به این پرسش ایسنا که برای ایفای نقشی چنین حساس با توجه به اینکه برای اولین بار است مقابل دوربین می‌رود، چقدر نگرانی داشته‌ است؟ گفت: من باورم این است کسی که باعث شد برای ایفای چنین نقش انتخاب شوم، خودش هم حمایتم می‌کند و واقعا هم همین طور بود.

وی سپس در پاسخ به این پرسش که داوود میرباقری چقدر در ایفای نقش حضرت ابوالفضل(ع) به او کمک کرده‌است؟ گفت: کار اصلی را آقای میرباقری و دستیاران او انجام دادند؛ آقایان اردلان، نمازی و اسکندری هم خیلی به من کمک کردند.

مختارنامه

فتوحی در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر ایفای این نقش بر زندگی‌اش، اظهار کرد: آدم وقتی این نقش را بازی می‌کند، احساس می‌کند کسی هست که با دقت‌تر از آن بالا نگاهش کند.

وی سپس خاطرنشان کرد که نقش حضرت ابوالفضل(ع) در «مختارنامه»، همواره در بین نقش‌هایی که قصد دارد از این پس بازی کند، یکی از بهترین‌ها خواهد بود.

او در پاسخ به این پرسش که با کدام بازیگران اصلی «مختارنامه» بیشتر همبازی بود‌ه‌است؟ گفت: بیش از همه با آقای محمد فیلی که نقش «شمر» را بازی می‌کرد همبازی بودم.

فتوحی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره‌ی نوع گریمی که او را به نقش حضرت ابوالفضل(ع) نزدیک کرد؟ این گریم را منحصر به فرد و خاص خواند و گفت: مهمترین اتفاقی که افتاد بحث سایه‌کاری بود؛ ضمن اینکه طراحی ابرو و چشم هم ظرافت خاصی را در گریم می‌طلبید.





بازدید امروز: 60 ، بازدید دیروز: 209 ، کل بازدیدها: 560226
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ