سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیسبوک، پربینندهترین سایت اینترنتی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/6/25:: 9:49 صبح

facebook logo

 آمارها حاکی از آن است که 9/9 درصد از کل زمانی که کاربران در اینترنت صرف کرده‌اند در پایگاه‌اینترنتی فیس‌بوک گذرانده شده است.




این در حالیست که پایگاه‌اینترنتی گوگل تنها 6/9 درصد از این سهم را در اختیار دارد. گفتنی است این آمار در ماه آگوست میلادی منتشر شده است.

به گزارش سایت همکاران سیستم بر این اساس کارشناسان معتقدند که شبکه اجتماعی فیس‌بوک با روند رو به رشدی که دارد، در آینده نزدیک بتواند بیشترین محبوبیت در بین کاربران اینترنت را به خود اختصاص دهد.

تحلیلگران علت افزایش زمان استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک از سوی کاربران اینترنت را نیاز اعضای این پایگاه اینترنتی برای پاسخگویی به دوستان و حفظ ارتباط با لیست دوستان و همچنین بررسی حواشی مطرح شده از سوی دوستان در این پایگاه می‌دانند که این امر، صرف زمان قابل توجهی از سوی کاربران را می‌طلبد.

بررسی‌های آماری نشان داده است که بیش از 1/41 میلیون دقیقه یا به عبارتی 9/9 درصد از کل زمان کاربری اینترنت در ماه آگوست به پایگاه اینترنت فیس‌بوک متعلق است که این میزان برای گوگل نزدیک به 8/39 میلیون دقیقه می‌باشد.

با این وجود گفته می‌شود امکانات مختلفی که در پایگاه اینترنتی فیس‌بوک وجود دارد نظیر بازی‌های آنلاین، برقراری ارتباط مستقیم با دوستان، امکان سرکشی به اطلاعات دوستان و بسیاری از موارد دیگر باعث می‌شود تا کاربران اینترنت گزینه‌های مختلفی برای گذراندن زمان در این شبکه اجتماعی داشته باشند، در حالی که پایگاه اینترنتی گوگل تقریبا به طور خاص تنها امکان جست‌وجوی مطالب در اینترنت را برای کاربران فراهم می‌کند.





بازدید امروز: 73 ، بازدید دیروز: 93 ، کل بازدیدها: 562959
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ