سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل ماه می گیرد

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/3/25:: 10:47 صبح

 

شامگاه 25 ام و بامداد 26 ام خرداد، ماه در سرتاسر ایران به طور کامل خواهد گرفت. این ماه گرفتگی که یکی از طولانی ترین خسوف های اخیر به شمار می آید زمان بسیار مناسبی است تا بار دیگر چشم به آسمان بدوزیم و از زیبایی های آن لذت ببریم! در همین راستا گفتگویی را با آقای علی ابراهیمی سراجی، کارشناس مبحث رویت هلال انجام دادیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: ادامه مطلب...

تبلیغات اسرائیلی در ایران

ارسال شده توسط N در 90/3/21:: 10:11 صبح


 

 

 شرکت نستله شرکتی چند ملیتی و از بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی در سطح جهان است که در سال 1866 توسط "هانری نستله" با هدف تولید غذای کودکان تاسیس شد و در حال حاضر با داشتن 350 شعبه در 100 کشور ، بزرگ ترین شرکت تولیدکننده مواد غذایی در جهان است ، در سوئیس تاسیس شد .

 


 

 

نستله

اقتصاد اسرائیل ، در ابتدای تشکیل آن ، به واسطه ی پشتیبانی انگلیس (قیم فلسطین) و سرازیر شدن سرمایه های یهودیان ثروتمند ، به اسرائیل و استفاده از آن در بخش تولید ، از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بود ، به شکلی که تولید ناخالص ملی آن هر پنج سال دو برابر شد ، در حالی که تعداد جمعیّت یهود ، نیز هر هشت سال به دو برابر افزایش می یافت . این تحول به معنای رشد چشم گیر اقتصادی آنان بوده که به تدریج به برتری اقتصادی یهودیان بر اعراب فلسطینی انجامید . این رشد اقتصادی ، رژیم صهیونیستی را بر آن داشت ، تا به تأسیس ارتشی مجهز و آماده به جذب مهاجران و تأسیس سازمان های جدید حکومتی ، از جمله : مراکز درمانی ، بانک مرکزی ، بیمه ، رادیو و ... دست بزند.

در این راستا ایجاد کار و تاسیس شرکت ها و کارخانجات مختلف ، بالاخص تولیدات مواد غذایی در دستود کار قرار گرفت که از عظیم ترین این شرکت ها ، شرکت "نستله" می باشد .

شرکت نستله شرکتی چند ملیتی و از بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی در سطح جهان است که در سال???? توسط "هانری نستله" با هدف تولید غذای کودکان تاسیس شد و در حال حاضر با داشتن 350 شعبه در 100 کشور ، بزرگ ترین شرکت تولیدکننده مواد غذایی در جهان است ، در سوئیس تاسیس شد . نستله که یک شرکت صهیونیستی بوده و 50 درصد از سهام آن متعلق به صهیونیست ها است ، قدمتی 150 ساله دارد . این شرکت که  دفتر مرکزی آن در "ویوی" سوئیس قرار دارد با فروش بیش از ?? بیلیون فرانک ، نام خود را در بورس سهامSWX" " سوئیس ثبت کرد .

این شرکت در سال ???? با خرید ?? درصد سهام شرکت اسرائیلی تولید مواد غذایی "اوسم" نخستین گام برای سرمایه گذاری در اسرائیل را برداشت و دو سال بعد با تزریق سرمایه گذاری ??? میلیون دلاری به این شرکت سهم خود را به ???? درصد افزایش داد.  شرکت اوسم که اکنون متعلّق به شرکت نستله می ‌باشد ، طبق گزارش Coface ، از نظر میزان گردش مالی در اسرائیل طی سال ????، در میان شرکت‌های اسرائیلی که در زمینه‌ی مواد غذایی ، نوشابه‌ ها و تنباکو فعالیت می‌ کنند در رتبه ‌ی چهارم  و در میان تمام صنایع اسرائیلی در رتبه‌ ی چهاردهم قرار دارد .

اکنون کاملا آشکار است که اسرائیل با سلطه بر اقتصاد جهانی سعی بر نفوذ در کشور های جهان به ویژه کشورهای اسلامی را دارد تا به تدریج بر آن ها اشراف یافته و طرح نهایی خود را که "حکومت بر جهان" است ، عملی سازد .

پیش از این نستله در سال ???? میلادی نیز ، مبلغ ?/?? میلیون دلار به صندوق غرامت هولوکاست واریز کرده بود . شرکت ، این پول را بابت غرامت استفاده از کارگران اجباری طی جنگ جهانی دوم که در کارخانه‌های تابع این شرکت در مناطق تحت تسلط حزب نازی کار می ‌کردند ، پرداخت کرده است. در طول جنگ جهانی دوم تعدادی از شرکت های سوئیسی که در آلمان نازی کارخانه داشتند از کارگرهای اجباری که به صورت برده مورد استفاده قرار می‌ گرفتند ، بهره برده بودند ، که پس از جنگ با شکایت بازماندگان جنگ مجبور به پرداخت غرامت شدند.

در سال ???? این شرکت (نستله) تحت قراردادی میان اسراییل و سوییس بیش از ?? میلیون دلار به اقتصاد اسرائیل تزریق کرد در این راستا طی چند سال اخیر مخالفت‌ هایی با فعالیت نستله در ایران به وجود آمد که در نهایت قوه قضاییه فعالیت‌های این شرکت در ایران را بلامانع اعلام کرد ، این در حالی است که از سال 1379 تاکنون شرکت نستله 700 میلیون دلار در ایران سرمایه گذاری کرده است و 400 نفر در ایران به طور مستقیم و 500 نفر نیز به طور غیر مستقیم برای این شرکت در حال فعالیت هستند.

اولین سرمایه گذاری شرکت نستله در سال 1379 با تولید سرلاک (غذای کودک) در ایران کار خود را آغاز کرد علاوه بر فعالیت در اسرائیل به دلیل کار اجباری کودکان در مزارع و فروش محصولاتی که موجب مرگ چندین کودک شیرخواره شده ، در برخی نقاط دنیا تحریم شده است.

نستله

تعداد کارمندان این شرکت در سراسر دنیا را 276 هزار نفر می باشد و هم اکنون 480 کارخانه از شرکت نستله در سراسر دنیا در حال فعالیت است ؛ به طوری که نیمی از این کارخانجات در کشورهای "در حال توسعه" قرار دارد . ضمنا 30هزار پرسنل در کشورهای اسلامی در کارخانجات نستله فعال اند و 47 کارخانه نیز در این کشورها تاسیس شده است .

با تمام تحریم ها  و مخالفت ها با فعالیت این شرکت اسرائیلی تبلیغات نستله به رسانه ی ملی ایران اسلامی نیز راه یافت. شرکت نستله در صدد است تا از ظرفیت های "رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران" برای تبلیغ کالاهای خود استفاده کند و این در حالی است که نام کشور ایران در صدر اسامی کشورهای مخالف با رژیم صهیونیستی قرار داشته و این رژیم با بهره مندی از فن جنگ نرم سعی در نابودی ایران و اسلام دارد .

و اینک با ذکر چند نمونه ، به تفاوت ایران و کشور های دیگر در زمینه ی تبلیغ محصولات نستله پی می بریم :

1) تبلیغات شرکت نستله در تهران ، در حالی که UNISON بزرگ‌ ترین اتحادیه ی انگلستان و یک گروه مسیحی به نام Christian Aid  کالاهاd شرکت نستله را به خاطر جنایات اسرائیل ، تحریم کرده‌اند. 

2) تبلیغ محصولات نستله در کنار پخش چند باره ی موسیقی سرود ملی رژیم غاصب اسرائیل از صداوسیمای جمهوری اسلامی .

3) محصولات شرکت نستله در روزنامه های کثیرالانتشار کشور ما تبلیغ می شود در حالی که اسپانیا ، این شرکت را بایکوت می کند .

4) فراورده های نستله در ورزشگاه ?زادی تبلیغ می شوند در حالی که کشور سوریه فروش این محصولات را ممنوع اعلام می کند .

با تمام تحریم ها  و مخالفت ها با فعالیت این شرکت اسرائیلی تبلیغات نستله به رسانه ی ملی ایران اسلامی نیز راه یافت.

5) مواد خوراکی تولید شده توسط شرکت نستله بیشترین تبلیغ را نسبت به محصولات داخلی در سراسر ایران دارد اما چندی پیش اتحادیه عربی تحریم اسرائیل این شرکت را مورد تحریم قرار داد .

اکنون کاملا آشکار است که اسرائیل با سلطه بر اقتصاد جهانی سعی بر نفوذ در کشور های جهان به ویژه کشورهای اسلامی را دارد تا به تدریج بر آن ها اشراف یافته و طرح نهایی خود را که "حکومت بر جهان" است ، عملی سازد . این طرح از مواردی است که زعمای صهیون در پروتکل های خویش تاکید وافری بر آن داشتند و امروزه صهیونیست ها تنها را ه نیل به اهداف خویش را، جامه ی عمل پوشاندن به مفاد پروتکل های زعمای صهیون دانسته و در این رایتا از هیچ عملی فرو گذار نیستند این در حالی است که  برخی کشور های جهان با غفلت و عدم توجه لازم بر تاسیس شعب شرکت های تولیدی این رژیم و تبلیغ محصولات آن ها ، مسیر را برای تحقق اهداف شوم اسرائیل (خواسته و ناخواسته) هموار می سازند .

 

 


 

 

منابع: خبر گذاری فارس/سایت روزنامه دنیای اقتصاد/ سایت طلبه نیوز/سایت تبیان


مجهزتر تلویزیون تماشا کنیم

ارسال شده توسط N در 90/3/21:: 9:59 صبح

 


 

امروزه تقریبا تلویزیون‌های HD شرکت‌ هایی مانند ال جی، پاناسونیک، سامسونگ، سونی و توشیبا همه از قابلیت پشتیبانی اینترنت برخور دارند. البته دارا بودن این توانایی مستلزم داشتن  ادامه مطلب...

اصول اولیه کد گذاری دادهها

ارسال شده توسط N در 90/3/21:: 9:57 صبح


داده‌ها می‌توانند به صورت دیجیتال و آنالوگ وجود داشته باشند. آنچه حائز اهمیت است، پیدا کردن بهترین روش برای انتقال داده‌هاست. اطلاعات پیش از ارسال باید کد گذاری شوند . اصولا هر نوع داده‌ای جدا از آنکه دیجیتال یا آنالوگ باشد می‌تواند به شکل سیگنال دیجیتال و یا آنالوگ کد گذاری و ارسال شود. اینکه از کدام روش کد گذاری استفاده می‌کنیم به دو عامل شکل اولیه سیگنال و سخت افزار انتقال، بستگی دارد.


 

 

یک سیگنال به تنهایی اطلاعاتی را ادامه مطلب...

ماه قرمز می شود

ارسال شده توسط N در 90/3/21:: 9:56 صبح


نیمه شب 25 ام و بامداد 26 ام خرداد ماه شاهد یک خسوف کلی در سرتاسر کشور هستیم. این ماه گرفتگی زمان بسیار مناسبیت تا بار دیگر چشم به آسمان بدوزیم و از زیبایی های آن لذت ببریم!


 ماه قرمز می شود

زمین در حرکت مداری خود به دور خورشید همواره سایه‌ای را در سمت مخالف آن به دوش می کشد. سایه زمین به شکل یک مخروط است که قاعده آن مقطع زمین و طول متوسط آن 000.1.38 کیلومتر است. البته باید توجه داشته باشید که طول این سایه، بر اثر تغییر فاصله زمین از خورشید متغییر است. حال اگر شرایطی محیا شود که ماه یا قسمتی از آن، در این مخروط سایه و یا نیم سایه زمین قرار گیرد ماه گرفتگی رخ می دهد. در واقع خسوف زمانی اتفاق می‌افتد که ماه وارد مخروط سایه زمین شود.

طبیعی است اگر کسی در لحظه ماه گرفتگی در ماه ساکن باشد، شاهد یک خورشید گرفتگی جزیی یا کامل است. چرا که زمین در مقابل خورشید قرار گرفته است و قسمتی از سطح آن را برای ناظری ادامه مطلب...

رمز موفقیت یک پادشاه

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/3/19:: 9:41 صبح

معیارهای مادر اید ه آل

ابویزید بسطامی را پرسیدند که این پایگاه به دعای مادر یافتی این معروفی (شهرت) به چه یافتی؟ گفت: آن را هم به دعای مادر! که شبی مادر از من آب خواست. بنگریستم در خانه آب نبود، کوزه برداشتم.

به جوی رفتم آب بیاوردم. چون بر سر مادر آمدم، خوابش برده بود. با خود گفتم که اگر بیدارش کنم من بزهکار باشم. بایستادم تا مگر بیدار شود. تا بامداد بیدار شد. سربلند کرد و گفت: چرا ایستاده‌ای؟ قصه بگفتم.

برخاست و نماز کرد و دست بر دعا برداشت و گفت: الهی چنان که این پسر مرا بزرگ و عزیز داشت، اندر میان خلق او را بزرگ و عزیز گردان.

 بستان العارفین

منبع: روزنامه خراسان

پ ن :دوست  عزیز، شما چقدر مادرتان را تکریم کرده‌اید؟! آیا تا به حال بدون هیچ بهانه‌ای دست مادرتان را بوسیده‌اید؟ آیا بهانه‌ای بالاتر از این که خوشبختی شما در دستان مهربان اوست؟ مگر نشیده‌اید که بهشت زیر پای مادران است؟

امروز را برای این کار از  دست ندهید!


تصویری بی نظیر از نمایش هوایی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/3/19:: 9:19 صبح

تصویری بی نظیر از نمایش هوایی خلبانان دو فروند جنگنده تاندربردز نیروی هوایی آمریکا در پایگاه هوایی میهایل کوگالنیسئانو در نزدیکی شهر کنستانزا در رومانی.

لطیفه رو از یک سایت افغانی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/3/11:: 3:9 عصر

این لطیفه رو از یک سایت افغانی برداشتم..جالبه:

 یک نفر در ماه رمضان در سر سرک مشغول نان خوردن بود که یک پولیس او را می بیند و دستگیر کرده و پیش قاضی میبرد . میبیند که قاضی در حالت خوردن کباب است

   قاضی - خیرتی است چی کار داشتید

پولیس - هیچ قاضی صاحب این مرد در سرک  نان خوشک می خورد من گفتم بیارمش پیش شما که باهم نان و    کباب بخورید


اعرابی در روز عید شتری قربانی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/3/11:: 3:5 عصر

اعرابی‌ در روز عید شتری‌ قربانی‌ کرده‌ بود و در هر مجلسی‌ که‌ می‌رسید می‌گفت‌ که‌ من‌ شتری‌ در راه‌ خدا قربانی‌ کرده‌ام‌.
به‌ او گفتند: «چه‌ معنی‌ دارد که‌ هر جا می‌رسی‌ ذکر قربانی‌ کردن‌ شتر می‌کنی‌؟ قربانی‌ کردن‌ در راه‌ خدا که‌ این‌ همه‌ گفتن‌ ندارد!»
اعرابی‌ گفت‌: «سبحان‌ الله! خدای‌ تعالی‌ خودش‌ یک‌ گوسفند فدای‌ اسماعیل‌ کرد، در چند جای‌ قرآن‌ آن‌ را ذکر کرده‌، آن‌ وقت‌ من‌ شتری‌ به‌ این‌ بزرگی‌ قربانی‌ کردم‌ هیچ‌ جا نگویم‌؟»


روزی مردی زیر سایهی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/3/11:: 3:4 عصر

روزی مردی زیر سایه‌ی درخت گردویی نشست تا خستگی در کند در این موقع چشمش به کدو تنبل‌هایی که آن طرف سبز شده بودند افتاد و گفت: "خدایا! همه‌ی کارهایت عجیب و غریب است! کدوی به این بزرگی را روی بوته‌ای به این کوچکی می‌رویانی و گردوهای به این کوچکی را روی درخت به این بزرگی!" همین که حرفش تمام شد گردویی از درخت به ضرب بر سرش افتاد. مرد بلافاصله از جا جست و به آسمان نظر انداخت و گفت: "خدایا! خطایم را ببخش! دیگر در کارت دخالت نمی‌کنم چون هیچ معلوم نبود اگر روی این درخت به جای گردو، کدو تنبل رویانده بودی الان چه بلایی به سر من آمده بود."

منمشتعلعشقعلیمچکنم


   1   2   3   4      >



بازدید امروز: 43 ، بازدید دیروز: 29 ، کل بازدیدها: 559381
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ