سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرعت اینترنت ایران پایین تر از عراق

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/3/10:: 3:4 عصر

سرعت اینترنت ایران پایین تر از عراق

اینترنت

در آخرین آماری که کشورهای دنیا را از نظر سرعت اینترنت خانگی مورد مقایسه قرار داده است کره جنوبی دارای بیشترین سرعت اینترنت است اما ایران در رده 144 دنیا از ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق و پاراگوئه عقب تر است.

نتایج آخرین تست سرعتی که به واسطه وب سایت Speedtest.net صورت گرفته است لیستی جدید حاصل از مقایسه و رتبه بندی سرعت اینترنت مصرف کنندگان خانگی اینترنت را در سراسر کره زمین ارائه کرده است.

سایت Netindex که این لیست گرافیکی را منتشر کرده سرعت اینترنت خانگی هر کشور را بر اساس حداکثر عملکرد و سرعت اینترنت خانگی بر واحد مگابیت بر ثانیه طی 30 روز گذشته ارزیابی کرده است. (تحت شرایطی که معدل فاصله میان مصرف کننده و سرور کمتر از 482 کیلومتر باشد.)

بر اساس این لیست کاربران کشور کره جنوبی همچنان خوش اقبال ترین کاربران اینترنت در جهان به شمار می روند و از سرعتی برابر 34.31 مگابیت بر ثانیه استفاده می کنند.

پس از کره جنوبی کشور لتونی با سرعتی برابر 24.46 مگا بیت بر ثانیه، جمهوری مولداوی با 21.76 مگابیت بر ثانیه، ژاپن با 20.38 مگابیت بر ثانیه، سوئد با 20.10 مگابیت بر ثانیه، جزایر آلند با سرعت 19.84 مگابیت بر ثانیه، رومانی با سرعت 18.64 مگابیت بر ثانیه، بلغارستان با سرعت 17.66 مگابیت بر ثانیه، هلند با سرعت 17.15 مگابیت بر ثانیه و لیتوانی با سرعت 16.79 مگابیت بر ثانیه به ترتیب رتبه های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.

 از میان 152 کشور بررسی شده ایران پس از کشورهایی مانند ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق، پاراگوئه و جزایر ترک و کایکاس با سرعتی برابر 0.61 مگابیت بر ثانیه در رتبه 144 قرار گرفته است

کشورهای توسعه یافته ای از قبیل سوئیس، آلمان، دانمارک و بلژیک رتبه های 15 تا 18 را اشغال کرده اند و فرانسه، آمریکا و روسیه به ترتیب در رتبه های 20 و 28 و 29 قرار گرفته اند. کانادا و انگلستان نیز در جایگاه 32 و 33 قرار دارند.

با این حال حتی در مجاورت کشورهایی کوچک مانند مالدیو، مالت، قبرس و قطر نیز نمی توان نامی از ایران را در این لیست یافت زیرا از میان 152 کشور بررسی شده ایران پس از کشورهایی مانند ونزوئلا، نیجریه، بولیوی، عراق، پاراگوئه و جزایر ترک و کایکاس با سرعتی برابر 0.61 مگابیت بر ثانیه در رتبه 144 قرار گرفته است.

پس از ایران تا انتهای لیست کشورهای لبنان، هائیتی، السالوادور، افغانستان، مالی، گواتمالا، زیمبابوه و یمن باقی مانده اند نامهایی که با دیدن آنها این سئوال به ذهن می آید: "تا کی باید در انتهای لیستها باقی بمانیم؟"

اسامی 10 کشور اول دنیا از نظر سرعت اینترنت خانگی:

1- کره جنوبی

2- لتونی

3- جمهوری مولداوی

4- ژاپن

5- سوئد

6- جزایر آلند

7- رومانی

8- بلغارستان

9- هلند

10- لیتوانی

 منبع: تبیان


عجیبترین جانداران سال 2009

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/3/5:: 6:28 عصر

عجیب‌ترین جانداران سال 2009
 

 ماهی دراکولا با دندان‌های نیش بلند، کرمی که هنگام احساس خطر، توپ‌های نورانی به اطراف پرتاب می‌کند و گونه جدیدی از ماهی‌های قوباغه‌ای، بخشی از برترین گونه‌های جدید کشف‌شده در سال 2009 هستند که به‌طور مشترک توسط انستیتو بین‌المللی کاوش گونه‌ها در دانشگاه ایالتی آریزونا و کمیته بین المللی آرایه شناسان اعلام شده است.
کوئنتین ویلر، حشره‌شناس و مدیر انستیتو بین‌المللی کاوش گونه‌ها می‌گوید: «اعضای این کمیته با آزادی کامل و مطابق معیارهای متعددی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد یک گونه گرفته تا حقایق شگفت‌انگیزی در مورد نمونه‌های دیگر به این انتخاب‌ها دست زده‌اند. معرفی این گونه‌ها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد هر یک، بخشی مهم از درک تاریخ حیات است. این به نفع ماست که    
(ادامه مطلب...

وعشق

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/3/1:: 9:56 صبح

 

 +اگه روزی دشمن پیدا کردی ،بدان در رسیدن به هدفت موفق بوده ای

  اگه روزی ترا تهدید کردند،بدان در برابرت ناتوانند

  اگه روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست

  اگه روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت میخواهد

 

 +سعی کن گاهی تنها باشی زیرا تنها بدنیا آمدی ، بگذار عظمت عشق را درک نکنی زیرا اینقدر عظیم است که ترا نابود خواهد کرد.

 

  +دو نفر که همدیگر را خیلی دوست داشتن و یک لحظه هم نمی تونستند از هم جدا باشند ،با خواندن یک جمله معروف از هم جدا میشوند تا یکدیگر رو امتحان کنند.هر کدام در انتظار دیگری، دیگری  را نمی بینند.چون هر دو بطور اتفاقی به جمله معروف شکسپیر برمیخورند...عشقت را رها کن ؛اگه خودش برگشت مال توست واگر برنگشت از قبل هم مال تو نبوده است.


اگه یکی رو دیدی که

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/3/1:: 9:39 صبح

اگه یکی رو دیدی که وقتی داری رد میشی برمی گرده و نگاهت میکنه   بدون که براش مهمی

اگه یکی رو دیدی که وقتی داری می افتی بر میگرده وبا عجله میاد سمت تو    بدون که براش عزیزی

اگه یکی رو دیدی که وقتی داری می خندی برمیگرده نگات میکنه بدون واسش قشنگی

اگه یکی رو دیدی که وقتی داری گریه میکنی برمیگرده و می آید باهات اشک می ریزه   بدون دوستت داره

اگه یکی رو دیدی که وقتی داری ترکش میکنی فقط سکوت میکنه بدون که دیونته

اگه یکی رو دیدی که وقتی داره از نبودنت داغون میشه بدون که براش همه چی بودی

اگه یکی رو دیدی که یه روز از بیتو بودن می ناله   بدون که بدونتو میمیره

اگه یکی رو دیدی که بعداز رفتنت لباس سفید پوشیده بدون که بدون تو مرده

و اگه یه روز دیدی که یه گوشه افتادم ویه پارچه سفید روم کشیدن  بدون که واسه خاطر تو مردم


<      1   2   3   4   5      



بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 26 ، کل بازدیدها: 559133
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ