سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رقص و موسیقی در برنامه های کودک

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/29:: 10:21 صبح

 

 

برنامه‏ی کودک

شخصیت هر انسانی از سه بعد آگاهی، گرایش و رفتار شکل یافته است. این سه بعد شخصیتی، در یکدیگر اثر متقابل دارند و هر یک بر دیگری اثر گذاشته و از آن تاثیر می‌پذیرد.

بر این اساس، نوع رفتاری که هر فرد انجام می‌دهد، بر آگاهی‌ها و گرایش‌های وی تاثیر خواهد گذاشت. احادیث متعددی نیز به این واقعیت اشاره دارد. امیرمومنان(ع) می‌فرماید: «قَلَّ مَن تَشَبَّهَ بِقَومٍ الا اَوشکَ اَن یَکونَ مِنهُم»: کم است که فردی همانند گروهی رفتار کند و از جمله آنان نشود (نهج البلاغه،‌ )در این حدیث،‌ به روشنی تاثیر شگفت و شگرف رفتار، بر آگاهی و گرایش آدمی بیان شده است.

یکی از حکمت‌های حکم فقهی «حرمت تشبه به کفار» نیز ‌همین نکته است که شباهت رفتاری و ظاهری به غیرمسلمانان،‌ مقدمه شباهت فکری و درونی به آنان خواهد شد. بر اساس این حکم دینی، اگر لباسی را کافران ابداع کنند،‌ استفاده از آن حرام است اما اگر همان لباس را مسلمانان ابداع کنند، استفاده از آن جایز است. ادامه مطلب...

راهکار فروش یخچال به اسکیمو

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/29:: 10:6 صبح

درباره اوضاع و احوال بازاریابی امروز ایران


  ادامه مطلب...

آنا نعمتی داور جشنواره سینمایی آوانکا

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/29:: 9:26 صبح

بازیگر فیلم‌های سینمایی "آل" و "برف روی شیروانی داغ" به جمع داوران جشنواره فیلم "آوانکا" در پرتغال پیوست.

این بازیگر سینما برای نخستین بار داوری در جشنواره‌ای سینمایی را تجربه می‌کند، پانزدهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم آوانکا از تاریخ 19-24 جولای (28 تیرماه تا دوم مردادماه) در کشور پرتغال و با حضور فیلمسازان سرشناس سراسر دنیا برگزار می‌شود.

مهدی رحمانی کارگردان جوان سینما هم یکی دیگر از سینماگران ایرانی است که در این جشنواره به عنوان داور حضور دارد. آنا نعمتی بازی در فیلم‌های سینمایی "پنهان"، "برخورد خیلی نزدیک"، "یکی از ما دو نفر"، "پارک وی" و... را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

منبع: سی نت


امنیت آنلاین در کامپیوتر خانوادگی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/29:: 8:57 صبح

میلیون­ها خانواده در سراسر جهان هر روزه از اینترنت برای یادگیری، تحقیق، خرید، انجام امور بانکی، سرمایه گذاری، به اشتراک گذاری تصاویر، بازی، دانلود فیلم و موسیقی، ارتباط با دوستان، ملاقات افراد جدید و انواع فعالیت­های دیگر استفاده می­کنند.
با ورود اعضای خانواده به دنیای آنلاین، صرف نظر از سن آنها، باید آموزش­هایی در مورد امنیت فضای سایبر به آنها داده شود. موارد زیر برای نشان دادن میزان اهمیت دانستن اصول اولیه محافظت در فضای سایبر کافی است:
هکرها هر 39 ثانیه از طریق اینترنت به کامپیوترهای افراد حمله می­کنند ادامه مطلب...

جدایی غم انگیز جنیفر لوپز و مارک آنتونى

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/28:: 11:3 صبح

جنیفر لوپز و مارک آنتونى، دو ستاره‌ى مشهور سینما و موسیقى جهان، روز جمعه با انتشار بیانیه‌اى به هفت سال زندگى مشترک خود پایان دادند.
 
به گزارش اسوشیتدپرس، این زوج ?? ساله در بیانیه‌ى خود با اعلام این خبر، تصمیم به جدایى را تصمیمى دشوار براى خود و همه‌ى اطرافیان‌شان دانسته و خواستار احترام به حریم خصوصى‌شان شده‌اند. 

خبر جدایى جنیفر لوپز و مارک آنتونى که یکى از مشهورترین و محبوب‌ترین زوج‌هاى هالیوود بودند شگفتى بسیارى را به دنبال داشته است.
 
این زوج، در سال ???? میلادى و پس از چند ازدواج ناموفق، زندگى مشترک خود را آغاز کردند.
 

ستاره‌ى مشهور سینما و خواننده‌ى نام‌‌آشناى امریکایى، در طول هفت سال گذشته،‌ تورها و برنامه‌هاى هنرى مشترکى را نیز با یکدیگر اجرا کرده بودند.

منبع: آفتاب


ستارگان سینمای ایران این روزها چه می کنند؟

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/28:: 10:57 صبح

جدیدترین اخبار از فعالیت سینمایی پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محمدرضا گلزار و حمید فرخ نژاد
برای علاقه مندان سینمای ایران تازه ترین اخبار فعالیتهای ستاره های سینما همیشه جذاب بوده است . ستارگانی که بسیاری از علاقه مندان سینما به خاطر علاقه به آنها به سینما می روند . در گزارش زیر سعی شده تا به مهمترین فعالیتهای ستاره های سینمای ایران پرداخته شود .‌


پرویز پرستویی
در حالی که این روزها فیلم???? را بر پرده سینماها دارد چندی پیش بازی در فیلم جدید خسرو معصومی در نقش یک طلبه را به پایان رساند .بد نیست بدانید بازی پرستویی در فیلم ???? بااستقبال خوب منتقدان در جشنواره مواجه شد و آنها نقش آفرینی پرستویی دراین فیلم را متفاوت از دیگر فیلمهایش در سالهای اخیر دانسته اند .او هنوز یک فیلم اکران نشده از سالهای قبل دارد وآن فیلم ،فیلمی نیست جز صد سال به این سالها ،که هنوز پس از سالها اکران نشده است .




محمد رضا گلزار
خبرهایی از حضور او در فیلم جدید محمد بانکی منتشر شده . البته دوخواهر فیلم قبلی بانکی که آن هم با حضور گلزار ساخته شد اگر چه از فروش بسیار خوبی برخوردار شد ولی یکی از ضعیف ترین فیلمهای چند سال اخیر سینمای ایران بود . گلزار دو فیلم دیگر را نیز آماده نمایش دارد که گویا قرار است امسال اکران شوند . گلزار که علاوه بر سینما در زمینه ورزش نیز فعالیت دارد همچنان به فعالیت در زمینه والیبال و اسکی ادامه می دهد . کنسرت گروه موسیقی ریزار به سرپرستی او سال گذشته برنامه داشت.




هدیه تهرانی
هدیه تهرانی از اواخر سال گذشته قرار بود در فیلم پیمان معادی برف روی کاجها بازی کند که گویا عوامل این فیلم نتوانستند این بازیگر سرسخت سینمای ایرات را برای حضور دراین فیلم راضی کنند. او قرار است در فیلم جدید حسن فتحی که در خارج ازکشور فیلمبرداری می شود بازی کند اما گویا هنوز ممنوع الخروج بودن او حل نشده است .هدیه تهرانی در سالهای اخیر به جز بازی در فیلم هفت دقیقه تا پاییز هیچ فعالیت سینمایی انجام نداده . او دراین مدت همه کار کرده از برگزاری نمایشگاه عکس تا خرید یک خانه قجری تا برگزاری تور کویر گردی. آخرین بار هم در کنسرت موسیقی شهرام ناظری در اواخر سال گذشته دیده شد . کنسرتی که محمود دولت آبادی نیز در آن حضور داشت .




حمید فرخ ن‍ژاد
حمید فرخ ن‍‍ژاد این روزها و پس از حضور در فیلم شیخ طادی ،در حال بازی درسری جدید سریال قلب یخی بود . او سپس به فیلم گشت ارشاد سعید سهیلی پیوست .فرخ ن‍ژاد که از بازیگران توانمند سینمای ایران است از معدود بازیگرانی است که هم عامه مردم او را دوست دارند وهم منتقدان به تحسین از او پرداخته اند و هم در جشنواره های بین المللی جوایز معتبری را دریافت کرده است . او اواخر سال گذشته آتشکاررا برپرده سینماها داشت ودر جشنواره فیلم فجر فیلم سفر سرخش با استقبال خوبی مواجه شد .فرخ نژ‍اد سال گذشته در جدیدترین ساخته رسول صدر عاملی نیزحضور داشت که همچنان در مراحل فنی به سر می برد. 

منبع: سینمای ما


تصاویر زن مسلمان وزنه بردار آمریکایی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/28:: 10:45 صبح

حضور "کلثوم عبدالله"، زن مسلمان آمریکای با پوشش اسلامی در مسابقات وزنه برداری آمریکا






 


روح الله داداشی در خاک آرام گرفت

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/27:: 4:10 عصر

فرهیختگان آنلاین: پیکر مرحوم روح الله داداشی با حضور خیل عظیم مردم کرج و مسوولین و جامعه ورزشی تشییع و در امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شد.

 

 
روح الله داداشی در خاک آرام گرفت 





به گزارش ایسنا، پیکر مرحوم داداشی پس از انتقال از بهشت سکینه به منزل آن مرحوم در حصارک کرج با حضور صدها نفر از مردم و جامعه ورزشکاران استان و کشور تشییع و در امامزاده محمد کرج در حصارک به خاک سپرده شد.

تعداد جمعیت حاضر در مراسم تشییع این قهرمان ورزشی به حدی بود که پیکر آن مرحوم با آمبولانس به امامزاده حمل می شد و شرکت کنندگان با دست در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی نظیر "پهلوانان هرگز نمی‌میرند"، "قهرمان ایران خدا نگهدار تو"، "داداشی برای ما زنده است"، پیکر قویترین مرد جهان را تا محل تدفین آن ورزشکار نامی همراهی کردند.

پیش از انجام مراسم خاکسپاری مهدی ایران نژاد فرماندار کرج با حضور در جمع عزاداران با تاکید بر اینکه به خاطر فوت این جوان دلیر کل ایران عزادار است، گفت: روح الله داداشی هویت مردم و جوانان کرج بود و حضور گسترده و بی نظیر جوانان در مراسم تشییع او نشانگر این هویت است.

وی افزود: امروز هر سه متهم قتل این جهان پهلوان دستگیر شدند و هر چه سریعتر جهت رسیدگی به اتهامات تحویل مراجع قضایی می شوند.

مردم پس از شنیدن خبر دستگیری هر سه قاتل از فرمانده انتظامی کرج تقدیر کردند.

روح الله داداشی شنبه شب در یک نزاع خیابانی توسط افرادی ناشناس به قتل رسد متولد سال ????وساکن کرج بود که در دوران فعالیت ورزشی خود یک دوره سوم جهان و سه دوره قهرمان کشور ، ?دوره قهرمانی کرج ، ?دوره قهرمانی تهران را در کارنامه ورزشی خود داشت .

روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شنبه شب و در جریان یک درگیری خونین در کرج به قتل رسید.


تصاویر منتشر نشده در مختارنامه

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/27:: 3:52 عصر


 

داوود میرباقری، کارگردان سریال مختارنامه، اوج قصه کربلا را داستان حضرت ابوالفضل(ع) ذکر کرده بود، صحنه‌هایی که با تمام تلاش‌های این کارگردان در نهایت پخش نشدند.

فرهیختگان، تصاویری از چهره‌ کاوه فتوحی(بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع)) در سریال «مختارنامه» ـ که هیچ‌وقت ادامه مطلب...

ماشین عروس ایرانی

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 90/4/27:: 3:4 عصر

نظر یادتون نره  فقط چن ثانیه طول می کشه ممنون ادامه مطلب...

   1   2   3   4      >



بازدید امروز: 13 ، بازدید دیروز: 25 ، کل بازدیدها: 559165
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ