سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس: آقا و خانم رییس جمهور در آغوش هم!

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/10:: 10:30 صبح

 عکس: آقا و خانم رییس جمهور در آغوش هم!(ادامه مطلب...

استادى از شاگردانش...

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/9:: 3:53 عصر

استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟
شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم
استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد.

 سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.
سپس استاد پرسید: هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند. چرا؟ چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است استاد ادامه داد: هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟
آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود. سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باشد

منتظر نظرات زیباتون هستم یواشکی بیا و بری نشدا. مهربون گلم نظرت رو بگو باشهمدرک داشتن


سوال چهار گزینه ای

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/7:: 12:26 صبح
kj  


تصاویری از سنگ قبر

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/5:: 3:15 عصر

   هر کس با هر نوع زندگی و روشی روزی باید کوله بارش را ببندد و به سفر آخرت برود. اما ای کاش کوله بارمان جز نیکی نباشد و یادی که از ما در ذهن‌ها و دل‌ها می‌ماند جز خوبی نباشد.   (ادامه مطلب...

در آمریکا هم دخترها اول شدند

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/4:: 2:44 عصر
تازه‌ترین پژوهش‌ها نشان می‌دهد که کاربران نوجوان تلفن همراه در آمریکا به‌طور میانگین هر ماه حدود 4/3 پیامک ارسال یا دریافت می‌کنند.

به‌گزارش مش‌ایبل، شرکت نیلسن (Nielsen) پژوهش خود را از میان 60 هزار کاربر آمریکایی در طول 3 ماه انجام داده و اعلام کرده نوجوانانی که میانگین 13 تا 17 سال دارند بیشتر تلفن‌های همراه را برای فرستادن پیامک به‌کار می‌برند.

بر این اساس، دخترها ماهانه بیش از 4هزار پیامک می‌گیرند و می‌فرستند، در حالی که این رقم برای پسرها حدود 2 هزار و 500 پیامک است. بر پایه گزارش نیلسن، افرادی که میانگین‌ 18 تا 24 سال دارند نیز هر ماه 1630 پیامک می‌فرستند و به این ترتیب، آنان هر ساعت 3پیامک دارند.


تفاوت وایمکس با ای دی اس ال Wimax or ADSL

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/4:: 10:9 صبح

وایمکس نسل جدیدی از تکنولوژی دسترسی به اینترنت پرسرعت است که برای نخستین بار در ایران، توسط ایرانسل در 7 کلانشهر تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، اهواز و کرج راه‌اندازی شده و باعث گسترش و افزایش ضریب نفوذ دسترسی به اینترنت خواهد شد.  (ادامه مطلب...

هرگز به یک زن دروغ نگو

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/4:: 9:39 صبح

  مردی باهمسرش در خانه تماس گرفت و گفت: عزیزم ازمن خواسته شده که با رئیس و چند تا از دوستانش برای ماهیگیری به کانادابرویم ما به مدت یک هفته آنجا خواهیم بود. این فرصت خوبی است تا ارتقائ شغلی که منتظرش بودم بگیرم بنابراین لطفا لباس های کافی برای یک هفته برایم بردار و وسایل ماهیگیری مرا هم آماده کن. ما از اداره حرکت خواهیم کرد و من سر راه وسایلم را از خانه برخواهم داشت ، راستی اون لباس های راحتی ابریشمی آبی رنگم را هم بردار.  مؤدب

 زن با خودش فکر کرد که این مساله یک کمی غیرطبیعی است اما بخاطر این که نشان دهد همسر خوبی است دقیقا کارهایی را که همسرش خواسته بود انجام داد.باید فکر کرد مشکوکم

 هفته بعد مرد به خانه آمد ، یک کمی خسته به نظر می رسید اما ظاهرش خوب ومرتب بود.تبسم
همسرش به او خوش آمد گفت و از او پرسید که آیا او ماهی گرفته است یا نه؟مدرک داشتن
مرد گفت : بله تعداد زیادی ماهی قزل آلا،چند تایی ماهی فلس آبی و چند تا هم اره ماهی گرفتیم . اما چرا اون لباس راحتی هایی که گفته بودم برایم نگذاشتی؟دروغ
جواب زن خیلی جالب بود...
زن جواب داد: لباس های راحتی رو توی جعبه وسایل ماهیگیریت گذاشته بودمخیلی خنده‌دار


یک داستان جالب!

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/4:: 9:24 صبح

به نام خداوند درختهای آلبالو

سلام!

ببینید انقدر که شما سر نمی‌زنید،من هم حوصله‌ام نمی‌آید که بنویسم.

بابا یه کم تحویل بگیرید دیگه... . یه نظری ؛چیزی.

خب امروز براتون یک داستان می‌نویسم که امیدوارم خوشتون بیاد. کامل بخونیدش.ارزشش رو داره.


                       یک تاجری بود که چهار تا زن داشت.(ادامه مطلب...

عکسهایی که حرف میزنند

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/3:: 9:49 صبح

عکسهایی که حرف می‌زنند  (ادامه مطلب...

قرآن! من شرمنده توام

ارسال شده توسط مدیر وبلاگ:علی در 89/8/3:: 9:45 صبح

گریه

درد دلی از دکتر شریعتی

قرآن! من شرمنده‌ی توام اگر از تو آواز مرگی ساخته‌ام که هر وقت در کوچه‌مان آوازت بلند می‌شود همه از هم می‌پرسند ” چه کس مرده است؟ ” چه غفلت بزرگی که می پنداریم خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است.

 

 قرآن! من شرمنده‌ی توام اگر تو را از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده‌ام.

 

 یکی ذوق می‌کند که تو را بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق می‌کند که تو را فرش کرده، ‌یکی ذوق می‌کند که تو را با طلا نوشته، ‌یکی به خود می‌بالد که تو را در کوچک‌ترین قطع ممکن منتشر کرده و … آیا واقعا خدا تو را فرستاده تا موزه سازی کنیم؟

 قرآن! من شرمنده‌ی توام اگر حتی آنان که تو را می خوانند و ترا می شنوند،‌ آن چنان به پایت می‌نشینند که خلایق به پای موسیقی‌های روزمره می‌نشینند.

 اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می زنند ” احسنت …! ” گویی مسابقه نفس است … قرآن!‌ من شرمنده‌ی توام اگر به یک فستیوال مبدل شده‌ای.

 حفظ کردن تو با شماره صفحه، ‌خواندن تو آز آخر به اول، ‌یک معرفت است یا یک رکورد گیری؟ ای کاش آنان که تو را حفظ کرده‌اند، ‌حفظ کنی، تا این چنین تو را اسباب مسابقات هوش نکنند.

 خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو.

دکتر علی شریعتی


<      1   2   3      >



بازدید امروز: 36 ، بازدید دیروز: 25 ، کل بازدیدها: 559188
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ